رشت- استاندار گیلان گفت: با وجود آسیب هایی که بارش برف در دو ماه گذشته در شهرهای استان، برای پذیرایی از هفت میلیون مسافر نوروزی آماده هستیم.

گیلان برای پذیرایی از هفت میلیون مسافر نوروزی آماده است

به گزارش قدس آنلاین، محمدعلی نجفی ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران از آمادگی گیلان از پذیرایی هفت میلیون گردشگر خبر دادو اظهار کرد: بارش برف در دوماه خیر زیباسازی شهرها و آسفالت معابر را دچار آسیب کرد اما طی ابلاغی که روز گذشته به فرمانداران و شهرداران جهت زیباسازی شهرها به منظور آمادگی برای ورود مسافران و گردشگران نوروزی صورت گرفت، مقدمات میزبانی از مسافران فراهم شده است.

وی با بیان اینکه کمیته های ۱۰ گانه ستاد اجرایی خدمات سفرهای نوروزی در استان تشکیل شده، افزود: هزار و ۴۹۶ هتل و مسافرکاشانه با ظرفیت ۲۵هزار تخت در گیلان وظیفه میزبانی از مسافران نوروزی را به عهده دارند.

استاندار گیلان به آمادگی بیش از ۳۸۰ مدرسه با امکانات اولیه برای اقامت فرهنگیان در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: در نوروز ۹۵ بیش از ۶ میلیون گردشگر در گیلان اقامت داشتند.

وی تصریح کرد: برای نوروز پیش رو امکانات بیشتری برای پذیرایی و اسکان مسافران نورزی در استان تدارک دیده شده است.

نجفی ادامه داد: جشنواره های بومی و محلی مختلف برای آشنایی بیشتر گردشگران با آداب و رسوم استان در ایام نوروز برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.