بردسکن- مدیر آموزش و پرورش بردسکن با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، بنیانگذاران نهاد مقدس امور تربیتی گفت: امور تربیتی نهادی است که با مهندسی شهیدان رجایی و باهنر تاسیس گردید.

امور تربیتی نهادی است که با مهندسی شهیدان رجایی و باهنر تاسیس شد

غلامحسین غفوری در گفت و گو با خبرنگار قدس آنلاین عنوان کرد: تاکنون این نهاد  ثمرات بسیار ارزشمندی از جمله هدایت و رهبری نسل جوان در دوران ۸سال دفاع مقدس، فضاسازی فرهنگی برای دفاع از ارزش های انقلاب در مدارس، ترویج فرهنگ انسان سازی برای تصدی مدیریت های آینده کشور، تحکیم سازه های معنوی خانواده هایی که در آینده دانش آموزان با آن روبرو هستند، مقابله با توطئه های فرهنگی استکبار و به طور خلاصه پرورش استعدادهای آینده سازان میهن اسلامی برای انقلاب در پی داشته است.

وی اظهارداشت: بی شک استمرار و بقای هر جامعه مستلزم آن است که مجموعه باورها، ارزش ها، رفتارها، دانش ها و مهارت های آن به نسل های جدید انتقال یابد.

مدیر آموزش و پرورش  بردسکن گفت: مهم ترین وسیله این انتقال آموزش و پرورش است و مدرسه مهم ترین واسطه انتقال دانش و مهارت فنی است بر همین اساس امور تربیتی در مدارس کشور بوجود آمد تا فرهنگ اسلامی را گسترش دهد و دانش آموزان را به حرمت نهادن و عمل به ارزش های اسلامی ترغیب کند.

وی پاسداری از ارزش های اسلامی و دستاوردهای انقلاب، برنامه ریزی و ایجاد هماهنگی بین عملکرد عوامل تربیتی، توجّه جدی به نقش معلمان در فعالیت های تربیتی و توجه به نقش دانش آموزان در فعالیت های تربیتی از جمله اهداف امور تربیتی بیان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.