اهواز_نایب‌رییس فدراسیون والیبال گفت:‌ از رییس هیات والیبال خوزستان می خواهم با بدنه فدراسیون در ارتباط باشد، چرا که خیلی از کارها در بدنه شکل می‌گیرد پس لطفا ارتباط‌تان را قوی‌تر کنید.

رئیس هیات والیبال خوزستان ارتباط بیشتری با بدنه والیبال برقرار کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین‌ احمد ضیایی در مجمع انتخاب رییس هیات والیبال استان که ظهر سه شنبه در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد، اظهار کرد:‌ شاهرخی باید آن‌قدر ذهن، قلب و دلش را فراخ کند که شنوای تمام مطالب باشد و اجازه دهد، همه و حتی مخالفان بیایند، چون از مخالفان بهتر می توان درس گرفت.

وی به لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت های موجود اشاره کرد و افزود: از رییس جدید هیات والیبال استان می‌خواهم که با بدنه فدراسیون ارتباط قوی برقرار کند.

نایب رئیس فدراسیون والیبال با بیان اینکه بحث برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه ها باید مدنظر قرار گیرد، تصریح کرد: بیشتر از طراحی برنامه، هدف گذاری و نظارت های مقطی بر آن لازم و ضروری است.
ضیایی به مدیران والیبال خوزستان توصیه کرد: خود را یکه‌تاز نبیند و اگر عرصه فعالیت را برای گروه های مختلف فراهم کنیم،

نائب رئیس فدراسیون والیبال با اشاره به سخنان مدیرکل ورزش وجوانان استان در خصوص ‌علاقه‌مندی استاندار خوزستان به ورزش، اظهار کرد: حاضرم دست این استاندار را که نگاه مثبتی به ورزش دارد، ببوسم.

وی با بیان اینکه خوزستان ظرفیت های بسیاری در نیروی انسانی دارد، افزود: با توجه به اینکه در کل کشور نتوانسته ایم در زمینه اخلاق موفق باشیم، امیدوارم والیبال خوزستان در این حوزه نیز موفق باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.