مشهد- عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه واریز تسهیلات بانکی برای پدیده اقدام مثبتی است خواستار تسریع روند حل مشکلات پدیده در گام‌های بعدی شد.

واریز تسهیلات بانکی برای پدیده اقدام مثبتی است

به گزارش قدس آنلاین، رمضانعلی سبحانی فر اظهار کرد: با پیگیری‌هایی که انجام شد و مساعدت دستگاه‌های مختلف واریز گام به گام تسهیلات بانکی برای پدیده را به عنوان امری مثبت شاهد هستیم، اما به طور کلی باید گفت روند حل مشکلات پدیده نیازمند تسریع است.

وی ادامه داد: متأسفانه در حال حاضر عده‌ای که می‌دانند چه اتفاقی خواهد افتاد سهام معسرین را با قیمت‌هایی بسیار اندک خریداری می‌کنند و این در حالی است که قیمت سهام پدیده در بدترین حالت ممکن بین پنج تا ۶ هزار تومان تخمین می‌خورد و در حالت عادی سهام این شرکت باید حدود هشت تا ٩ هزار تومان باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر متأسفانه با قیمتی بسیار پایین‌تر سهام خرید و فروش می‌شود، تصریح کرد: این موضوع به سهامداران خسارت وارد می‌کند، لذا گشایش اتاق مبادلات سهام پدیده به منظور انجام معاملات عادلانه باید در اولویت قرار گرفته و به روند موجود تسریع ببخشند.

رئیس کمیته ارتباطات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: مردم چند سال است که در این مشکل گرفتار شدند و در حال حاضر ما از دستگاه‌های مربوطه تسریع روند حل مشکلات را خواستاریم تا دست سوء استفاده کنندگان کوتاه شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.