دارنده نشان طلای مسابقات جهانی کاراته‌وان گفت: کجای دنیا پاداش قهرمانان ورزش را یک سال و نیم بعد با تاخیر پرداخت می‌کند.

انتقاد عضو تیم ملی کاراته از مسئولان ورزش/ کجای دنیا اینگونه رفتار می‌کنند؟

به گزارش قدس آنلاین، سجاد گنج‌زاده در گفت‌و گو با فارس، در مورد هفته چهارم دور برگشت سوپرلیگ کاراته که روز جمعه (13 اسفند ماه) برگزار خواهد شد، گفت: اردوی آمادگی تیم کاراته دانشگاه آزاد در حال پیگیری است و همه بازیکنان حاضر در این تیم شرایط خوب و ایده‌آلی را دارند. امیدوارم روز جمعه نتیجه مطلوبی را کسب کنیم. روز جمعه نفرات اول و دوم گروه‌ها که به رده بالا صعود می‌کنند مشخص خواهد شد و 19 اسفندماه که هفته پایانی است؛ تیم‌ها به صورت ضربدری با هم مبارزه خواهند کرد و تکلیف تیم قهرمان مشخص می‌شود.

وی در ادامه، افزود: تیم ما شرایط خوبی دارد. انصافاً با توجه به حساس شدن هفته‌های پایانی، همه تیم‌ها شرایط ایده‌آلی دارند. با توجه به اینکه انتخابی تیم‌ ملی نیز قرار است 22 اسفند برگزار شود، همه کاراته‌کاها با تمام پتانسیل مبارزه می‌کنند و می‌خواهند برای حضور در انتخابی تیم‌ ملی آماده باشند. به نظرم امسال هفته پایانی لیگ حساس‌تر از هفته‌های قبل شده است.

گنج‌زاده در ادامه صحبت‌های خود در مورد به تعویق افتادن زمان برگزاری انتخابی تیم‌ ملی، گفت: برگزاری انتخابی تیم‌ ملی هیچ فرقی برای ما ندارد. به نظرم کاراته‌کایی که آماده باشد، برایش فرقی نمی‌کند که چه زمانی انتخابی تیم‌ ملی برگزار شود. ما مطیع فدراسیون هستیم و هر زمانی که انتخابی‌ها برگزار شود برای فیکس شدن در تیم‌ ملی تمام تلاشمان را خواهیم کرد.

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش در ادامه صحبت‌های خود از ترافیک مسابقات کاراته در سال 96، گفت: ما سال آینده 3 رویداد مهم را پیش‌رو داریم؛ ابتدا باید در رقابت‌های کشورهای اسلامی شرکت کنیم و پس از آن در مسابقات قهرمانی آسیا حضور خواهیم داشت. سومین رویداد نیز مسابقات وردگیمز است که مدال‌آوران طلا و نقره در مسابقات جهانی به صورت مستقیم جواز حضور در این رقابتها را کسب کردند و نفراتی که مقابل قهرمان مسابقات جهانی شکست خورده‌اند و در پایان به مدال برنز رسیده‌اند نیز در این رقابتها حضور خواهند داشت. ما در بخش مردان 4 کاراته‌کا داریم که راهی این مسابقات خواهند شد و با توجه به اینکه حمید عباسعلی با شکست مقابل نماینده ژاپن که مدال طلا را نیز کسب کرده، او نیز پس از رسیدن به مدال برنز جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است. همه ما سعی می‌کنیم پله پله جلو برویم چرا که هر مسابقه‌ای شرایط خاص خودش را دارد.

گنج‌زاده در واکنش به مراسم تجلیل از قهرمانان سال 94 و مدال آوران المپیک و پارا المپیک با حضور رئیس جمهور که 14 اسفندماه قرار است برگزار شود، گفت: اواخر سال 94 مراسم تجلیل از قهرمانان از سوی مسئولان ورزش برگزار شد که در واقع پاداش سال 94 ما را به صورت حواله پرداخت کردند، اما متأسفانه ما اواسط سال 95 پاداش سال 93 را دریافت کردیم که این تصمیمات انگیزه ورزشکاران را کم می‌کند. ما نمی‌دانیم کجای دنیا به این صورت پاداش قهرمانان خود را پرداخت می‌کنند، آن هم با یک سال و نیم تأخیر. گویا روز گذشته نیز اعلام کرده‌اند که قرار است پاداش قهرمانان سال 94، 14 اسفند ماه 95 پرداخت شود، اما فکر می‌کنم پاداش ما مثل دوره گذشته با تأخیر پرداخت خواهد شد و به سال 96 موکول خواهد شد. امیدوارم سلطانی‌فر به این موضوع رسیدگی کند و مثل سال قبل این پاداش را با تأخیر به دست قهرمانان نرساند. انشاءالله که مسئولان ورزش این بار خوش‌قول باشند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.