بردسکن- یادو خاطره سردار شهید علی یغمایی اولین مسئول امور تربیتی بردسکن گرامی داشته شد.

بزرگداشت یاد و خاطره اولین مسئول امور تربیتی بردسکن برگزار شد

 به گزارش قدس آنلاین امروز چهارشنبه به مناسبت هفته تربیت اسلامی مدیر آموزش و پرورش بردسکن به اتفاق همکاران ستادی این مدیریت با حضور در گلزار شهدای بردسکن یادو خاطره شهدا به ویژه سردار شهید علی یغمایی اولین مسئول امور تربیتی بردسکن گرامی داشته شد و شرکت کنندگان بانثارشاخه های گل و قرائت فاتحه به مقام شامخ شهدا ادای احترام گذاشتند.

همچنین شرکت کنندگان با حضور در سر مزار مرحوم محمد رضا حشتمی راد  معاونت فقید پرورشی آموزش و پرورش بردسکن حضور پیدا کردند و یاد و خاطره این عزیز  از دست رفته را نیز گرامی داشتند. 

مدیر آموزش  و پرورش بردسکن در حاشیه این مراسم  با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و با هنر نهاد امور تربیتی را از جمله نهادهایی دانست که نقش مهمی در راستای حراست از ارزش‌های دینی و فرهنگی انقلاب و اسلام بین دانش آموزان ایفا می‌کند.

غلامحسین غفوری همچنین مربیان امور تربیتی را راهبران امور تربیت بین دانش ‌آموزان دانست و بیان کرد: با توجه به حساسیت امور تربیتی،‌ به روز شدن آموزه‌های مربیان یکی از ضرورت‌های اجرایی در این حوزه است.

حبیب الله حاجی زاده معاونت پرورشی آموزش و پرورش بردسکن نیز ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم محمد رضا حشمتی راد معاونت سابق اداره ، اظهار داشت: «هفته تعلیم و تربیت اسلامی و روز امور تربیتی» فرصت مناسبی است تا آموزش و پرورش بتواند ضمن ایجاد فضای بحث و تبادل نظر برای آسیب‌شناسی وضعیت موجود، ‌راهکارهای بهبود و ارتقای امور تربیتی را مورد بررسی قرار دهد .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.