بیرجند_ جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه مسئولان نظام اسلامی باید به انقلاب اسلامی کمک کنند گفت: اگر در برابر دشمن کوتاه بیاییم به نظام و آرمان های انقلاب خیانت کردیم.

کوتاه آمدن در برابر دشمن خیانت به نظام و انقلاب است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ صفرعلی اسماعیلی ظهر چهارشنبه در همایش تجلیل از ۱۳۰ رده مقاومت برتر استان بیان کرد: یکی از معروفات در جامعه کمک به رشد نیروهای ارزشی انقلاب است.

وی تصریح کرد: مسئول نظام اسلامی باید به انقلاب اسلامی کمک کند و وظیفه اش نیست مانع بگذارد بلکه باید دست نیروهای مخلص را بگیرند.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی یکی از معروفات مهم را تقویت روحیه انقلابی گری و استکبار ستیزی دانست و اظهار داشت: اگر در مقابل دشمن کوتاه بیاییم به نظام و آرمان های انقلاب خیانت کردیم.

اسماعیلی افزود: ملت ما هر کجا در مسیر انقلاب قرار گرفته و عمل کردند و مسئولان نیز همراه مردم بودند افتخاراتی برای ما به دنبال داشت که قرن ها قابل دفاع بود.

وی با اشاره به سخنان اخیر استاندار خراسان جنوبی گفت: علما نسبت به این سخنان موضع گرفتند و مسئله به کشور نیز کشیده شده است امید است بزرگان تدابیری به خرج دهند که‌ این اتفاقات تکرار نشود.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه برخی می گویند باید به حال هنرمندان استان گریه کرد اما باید هنرمندان را تعریف کنند و بگویند منظورشان کدام هنرمند است افزود: همچنین برخی بیان کردند که‌ متدین در مقابل هنر است که‌ اشتباه بزرگی مرتکب می شوند.

اسماعیلی با بیان اینکه هنر اگر در خدمت دین، انقلاب، آرمان ها و ارزش ها باشد مورد استقبال همه است یادآور شد: در این راستا در سطح کشور هنرمندان و شاعران بسیاری با مقام معظم رهبری دیدارهای طولانی داشتند.

وی تصریح کرد: مشکل اصلی از جایی شروع می شود که‌ برخی ابتذال و بی بند و باری را هنر می دانند و این امر مشکل ساز است بنابراین باید موانع، مشکلات و منکرات را پیدا و برای حل آن تدابیری اندیشید.

جانشین فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی با بیان اینکه یادواره شهدا مکانی نیست که‌ از برجام سخن بگوییم خاطرنشان کرد: مردم از صحبت کردن پیرامون برجام خسته شدند بنابراین باید در یادواره های شهدا از آرمان های شهدا و انقلاب سخن گفته شود.

اسماعیلی با بیان اینکه برخی مواقع منکرات را ترویج می کنیم و این اشکال است و گاهی کنسرت مبتذل دغدغه می شود گفت: هدف ما امر به معروف است بنابراین قرار نیست این امر تنها در خیابان باشد بلکه شامل همه بحث های حکومتی نیز می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.