شرکت سایپا برای سال آینده پیش بینی کرده که با افزایش ۱۰ درصدی نسبت به سال ۹۵ ، بیش از ۵۰ میلیارد تومان هزینه آگهی و تبلیغات کند.

۵۰ میلیارد تومان هزینه تبلیغات سایپا در سال ۹۶!

به گزارش قدس آنلاین، شرکت سایپا در سال جاری بیش از 44 میلیارد تومان هزینه آگهی و تبلیغات در بودجه خود دیده بود که در نظر دارد این مقدار هزینه را در سال آینده با افرایش 10 درصدی به بیش از 48 میلیارد تومان برساند .

شرکت پارس خودرو نیز که سایپا جزو سهامداران عمده آن بشمار می آید در سال 95 دو میلیارد و 300 میلیون تومان هزینه آگهی و تبلیغات کرد که پیش بینی کرده این مقدار هزینه در سال آینده به 2 میلیارد و ششصد میلیون تومان افزایش پیدا کند .

در مجموع هزینه تبلیغات در دو شرکت پارس خودرو و سایپا در سال 96 به بیش از 50 میلیارد تومان خواهد رسید که این مقدار هزینه در یک شرکت تولیدی با هزینه های مالی بسیار در جای خود جای تامل دارد .

این در حالی است که تمام این هزینه ها باید از جیب خریداران خودرو این شرکت که تولید کننده پراید، تیبا و برخی خودروهای چینی است ، پرداخت شود و عملا سهامداران کوچک و خریداران حق هیچ گونه اعتراضی به نحوه هزینه کرد این شرکت نمی توانند داشته باشند و همچنان مجبور به استفاده از خودروهایی با تکنولوژی بیش از 20 ،30 سال گذشته هستند.

منبع:نسیم آنلاین

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.