وزیر بهداشت گفت: بیمارستان ۳۷۴ تختخوابی ایلام سال آینده تکمیل می شود.

بیمارستان ۳۷۴ تختخوابی ایلام سال آینده تکمیل می شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، سید حسن هاشمی بعد از ظهر امروز در نخستین روز از سفر خود به استان ایلام، از بیمارستان ۳۷۴ تختخوابی در حال ساخت ایلام واقع در بانگنجاب بازدید کرد.

بیمارستان ۳۷۴ تختخوابی ایلام در ۹ طبقه و در زمینی به مساحت ۶۰ هزار متر مربع و زیربنای ۳۵ هزار متر مربع در حال ساخت است که شامل بخش های مختلف بیمارستانی، پارکلینیکی و تخصصی است.

عملیات ساخت بیمارستان ۳۷۴ تختخوابی ایلام از سال ۸۳ آغاز شده بود که در سال ۹۴ و همزمان با سفر کاروان تدبیر و امید به استان ایلام، رئیس جمهور دستوراتی را مبنی بر تکمیل این بیمارستان صادر کرد و هم اکنون حدود ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وزیر بهداشت ضمن تاکید بر اهمیت تسریع در تکمیل این بیمارستان، گفت: بیمارستان ۳۷۴ تختخوابی ایلام مهمترین پروژه در حال ساخت ایلام است که باید به سرعت تکمیل و در اختیار مردم قرار گیرد.

هاشمی با اشاره به دستور رییس جمهور در سفرش به استان ایلام مبنی بر لزوم تکمیل بیمارستان تا پایان سال ۹۵، گفت: با توجه به مشکلات اقتصادی دولت در سال جاری، این بیمارستان حتما باید تا پایان سال آینده تکمیل شود ضمن اینکه مذاکراتی هم برای اختصاص اعتبار به این پروژه با دکتر نوبخت انجام داده ایم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.