رییس ستاد انتخابات کشور از نامنویسی 88نفر تا ساعت مخابره این خبر برای انتخابات میان دوره ای دوره دهم مجلس شورای اسلامی در چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر خبر داد.

نامنویسی 88نفر تاکنون برای انتخابات میان دوره ای مجلس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از ایرنا، علی اصغر احمدی اظهار داشت: از این تعداد در حوزه انتخابیه اصفهان 42 نفر، اهر و هریس 17 نفر، مراغه و عجب شیر 17 نفر و حوزه انتخابیه بندر لنگه، بستک و پارسیان 12نفر نامنویسی کرده اند.
وی اضافه کرد: هم اینک تعدادی هم در ستاد انتخابات وزارت کشور در حال نامنویسی هستند.
با احتساب 56 نفر تا پایان وقت نامنویسی در روز گذشته، از ابتدای وقت امروز - چهارشنبه - تاکنون 32نفر برای انتخابات میان دوره ای مجلس دهم نامنویسی کرده اند.
ثبت نام از داوطلبان نمایندگی اولین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار حوزه انتخابیه اصفهان در استان اصفهان، اهر و هریس، مراغه و عجب شیر در استان آذربایجان شرقی و بندرلنگه، بستک و پارسیان در استان هرمزگان از هشتم اسفند شروع شده و تا 14 اسفند به مدت هفت روز در وزارت کشور و فرمانداری های مرکز حوزه های انتخابیه فوق انجام می شود.
دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ، پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و نخستین میان دوره ای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی 29 اردیبهشت 96 برگزار می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.