ایلام- وزیر بهداشت عصر چهارشنبه در حاشیه بازدید از بیمارستان ۳۷۴ تخت خوابی ایلام نسبت به رفع کمبود های درمانی این بیمارستان و همچنین نیاز های این استان قول مساعد داد.

وزیر بهداشت نسبت به رفع کمبود های درمانی ایلام قول مساعد داد

به گزارش قدس آنلاین، حسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه بازدید از بیمارستان ۳۷۴ تخت خوابی ایلام اظهار داشت: تکمیل این بیمارستان اهمیت بسیاری دارد و امیدواریم هرچه سریع‌تر روند تکمیل بیمارستان انجام شود.

وی افزود: مهم‌ترین پروژه پزشکی و درمانی ایلام ساخت بیمارستان ۳۷۴ تخت خوابی است که لازم است روند احداث و تکمیل آن سرعت بیشتری بگیرد تا مردم بتوانند از خدمات این بیمارستان بهره مند شوند.

افتتاح چندین طرح بهداشتی و درمانی

وزیر بهداشت و درمان در سفر به استان ایلام چندین  طرح بهداشتی، درمانی و آموزشی را افتتاح کرد.

 مرکز تحقیقات، آسیب های روانی و اجتماعی دانشگاه علوم پزشکی ایلام در منطقه بانگنجاب با صرف ۲۵ میلیارد ریال اعتبار نخستین طرحی بود که با حضور دکتر قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.

این مرکز با زیربنای یک هزار و ۶۱۵ متر مربع و با بهره مندی از ۶ هیات علمی در زمینه معضل های اجتماعی چون طلاق، خودکشی، اعتیاد، خشونت و ارائه راهکار برای این مشکل ها فعالیت می کند.

کلنیک ویژه تخصصی و فوق تخصصی فجر انقلاب ایلام دیگر طرح درمانی و بهداشتی این شهر بود که عصر چهارشنبه توسط وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مورد بهره برداری قرار گرفت.

مرکز ام.آر.آی

مرکز MRI بیمارستان امام خمینی (ره) شهر ایلام دیگر طرحی بود که با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، استاندار و جمعی از مسئولان استان ایلام و نمایندگان این استان در مجلس شورای اسلامی افتتاح شد.

همچنین بخش آی سی یو این بیمارستان نیز با زیربنای ۶۰۰ مترمربع و تعداد ۱۸ تخت بستری با صرف ۴۱ میلیارد و ۵۴۰ میلیون ریال از محل اعتبارات دانشگاه علوم پزشکی با حضور قاضی زاده هاشمی به بهره برداری رسید.

گفتنی است قاضی زاده هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه سفر به شهرستان دهلران چند عمل جراحی چشم بیماران نیازمند را نیز به صورت رایگان انجام می دهد.

بهره برداری از مرکز تسهیلات زایمانی شهرستان های ایلام، ایوان، سرابله، مهران، دره شهر و دهلران از جمله دیگر برنامه های وزیر در این سفر است، همچنین دکتر قاضی زاده هاشمی در جمع هیات علمی و پزشکان دانشگاه علوم پزشکی سخنرانی خواهد کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.