قم- مسئول بسیج دانشجویی استان قم با اشاره به مصوبه وزارت علوم و اعزام ۱۰ درصد دانشجویان به مناطق جنگی افزود: اردوهای راهیان نور به دو منطقه غرب و جنوب کشور هرسال باشکوه و برنامه ویژه‌ای برگزار می‌شود اما استانداری همکاری در این زمینه با بسیج ندارد.

گلایه بسیجیان از استانداری قم/اردو های جهادی بدون حامی مانده است

به گزارش قدس آنلاین، داود محبی در این رابطه گفت: استانداری به‌عنوان نماینده دولت و متولی این اردوها در سطح استان هیچ همکاری با بسیج دانشجویی ندارد.

وی با گلایه از عملکرد استانداری استان قم و بی‌توجهی به مقوله فرهنگ‌سازی و بزرگداشت مقام شهدا خاطرنشان کرد: بااینکه رئیس‌جمهور ریاست هر دو کمیته راهیان نو و اردوهای جهادی  را برعهده دارد و استانداری متولی این دو اردو در سطح استان است ولی هیچ حرکتی مبنی بر همکاری با بسیج در سطح استانداری دیده نمی‌شود و تنها متولیان بسیج دانشجویی است.

وی بابیان لزوم همکاری استانداری و دانشگاه‌ها در هر چه باشکوه اجراشدن این اردوها گفت: به‌غیراز دانشگاه قم و دانشگاه حضرت معصومه (س) هیچ دانشگاهی در برگزاری این مراسم با بسیج همکاری نکرده و بودجه‌ای تخصیص می‌دهند.

مسئول بسیج  دانشجوئی استان قم از اعزام ۱۶۰۰ دانشجو در اسفندماه سال جاری به مناطق جنوب خبر داد و افزود: از ۱۴ تا ۲۷ اسفندماه ۱۶۰۰ دانشجو با ۳۹ دستگاه اتوبوس که ۹ دستگاه به برادران و ۳۰ دستگاه اتوبوس به خواهران اختصاص داده‌شده به این مناطق اعزام می‌شوند و چنانچه دانشگاه‌ها همکاری لازم را با بسیج دانشجویی داشته باشند تا ۳ هزار نفر نیز ظرفیت پذیرش و اعزام دانشجو وجود دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.