مشهد- جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: لشکر فاطمیون بهم پیوستگی امت اسلام را به معنی واقعی به عرصه ظهور رساند و عملکرد آنها یک فرهنگ در پهنای گسترده مقاومت در کشورهای اسلامی است.

لشکر فاطمیون نماد فرهنگ مقاومت اسلامی/حوزه اثر گذاری فاطمیون محدو به سوریه نیست

مشهد- جانشین فرمانده سپاه قدس گفت: لشکر فاطمیون بهم پیوستگی امت اسلام را به معنی واقعی به عرصه ظهور رساند و عملکرد آنها یک فرهنگ در پهنای گسترده مقاومت در کشورهای اسلامی است.

به گزارش قدس آنلاین، سردار اسماعیل قاآنی شامگاه چهارشنبه در یادواره شهدای لشکر فاطمیون و دومین سالگرد شهیدان ابوحامد و فاتح در تالار قدس حرم مطهر امام رضا(ع) اظهار کرد: فاطمیون اثبات کردند هم اهل مبارزه هستند و هم توان مبارزه با تروریستها را دارند و حوزه اثر گذاری آنها نیز محدود به خاک سوریه نیست بلکه این افراد فضای جدیدی را در عرصه مقاومت ایجاد کرده اند.

وی گفت: فاطمیون در کنار شهدای دفاع مقدس بُعد دیگری از دفاع را در دنیا ارائه کردند و افرادی از کشورهای مختلف نیز برای پیوستن به جبهه مقاومت و نبرد با تروریستها اعلام آمادگی کردند و در این میان شهدای فاطمیون علمدار این نبرد هستند.

جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه لشکر فاطمیون یک نیروی عادی نیست، بلکه از جنس عاشورا است اظهار کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیز در حدی که استطاعت دارد به آنها کمک می کند هر چند که اگر این کمک هم نمی شد خود رزمندگان می رفتند.

وی گفت: راه عزت مسلمانان زیر پرچم آمریکا رفتن نیست بلکه مقابله، نبرد و مقاومت در برابر آمریکا و صهیونیسم است.

سردار قاآنی افزود: آمریکای جنایتکار و صهیونیسم خون اشام همراه با انگلیس مکار ناپاکترین آدم های دنیا را بعد از شکست در افغانستان و عراق جمع آوری کردند، سازمان و آموزش دادند و با امکاناتی که در اختیار تروریستها گذاشتند، آنها را به جان مسلمانان انداختند.

وی اضافه کرد: کشورهای ایجاد کننده تروریستها، چندین ائتلاف مبارزه با تروریسم ایجاد کردند یعنی سعودیها با چند کشور اطراف خود یا آمریکا با ۶۰ کشور دیگر در این خصوص ائتلاف کردند، اما هیچکدام یک گردان پیاده هم برای مبارزه با داعش نفرستادند، زیرا اراده و توان مبارزه با تروریستها را ندارند.

وی، تجهیز تروریستهای داعشی به موشکهای ۷۰ هزار دلاری را یک نمونه از کمکهای کشورهای ایجاد کننده تروریستها ذکر و بیان کرد: آمریکا و صهیونیستها به لحاظ روانی و امکانات خیلی بر روی تروریستها کار کردند و جنگ پیچیده ای را در منطقه به راه انداختند.

در این یادواره از تعدادی از خانواده شهدای لشکر فاطمیون تقدیر شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.