تایباد- حجت الاسلام مصطفی دامن پاک با اشاره به جایگاه والای شهید و نقش شهید و شهادت در به ثمر نشستن ارزش‌های انقلاب اسلامی وتداوم آن گفت: همه مردم وبه ویژه نسل جوان و نوجوان در حفظ و پاسداشت این میراث گران‌بها وظیفه سنگینی را بر دوش دارند.

عزاداری برای حضرت فاطمه زهرا(س) به برکت خون شهیدان است

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا(س) یادواره ۱۱۳شهید تشیع وتسنن شهرستان تایباد با حضور خانواده معظم شهداء، ایثارگران، مسئولین ادارات ونهادها، خیل عظیم عزاداران فاطمی ظهر پنجشنبه درمحل مسجد امام جعفر صادق شهرستان مرزی تایباد برگزارشد.

امام جمعه موقت شهرستان تربت جام در این مراسم معنوی عنوان کرد: تعظیم و تکریم شهداء و خانواده شهداء و ایثارگران یک وظیفه همگانی است.

حجت الاسلام والمسلمین مصطفی دامن پاک اظهارداشت: شهداء با پیروی از خط سرخ شهادت امام حسین(ع) و ائمه اطهار و حضرت فاطمه زهرا(س) درس فداکاری، شهامت، شهادت و ایستادگی در مقابل زروگویان و مستکبرین را به همه آموختند.

  وی افزود: اگر نمی بود خونهای شهداء امروز ما نمی توانستیم اقامه عزای حضرت زهرا(س) را داشته باشیم و عزاداری برای فاطمه زهراء به برکت انقلاب اسلامی که خون بهای شهیدان است برگزار می شود.

او عنوان کرد: شهداء زمان شناس بودند و در هر برهه ای که انقلاب اسلامی نیاز به یاری داشته شهداء با ایثارگری و واز خود گذشتگی و تقدیم خون خود به یاری انقلاب ورهبری شتافتند.

خطیب موقت نماز جمعه تربت جام گفت: نباید خون های ریخته شده شهداء و آرمان آنها از یاد برود وهمه ما باید درراستای نشر فرهنگ شهید وشهادت بکوشیم واین وظیفه همگانی است.

امام جمعه موقت تربت جام اظهارداشت: انقلاب اسلامی ایران به برکت خون شهداء وایثارگران و با رهبری های پیامبر گونه مقام معظم رهبری یک تنه در مقابل استکبار جهانی ایستاده واهداف متعالی خودرا دنبال می کند واز هیچ قدرتی ترس ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.