گیلان- به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها ظهرامروز میدان شهدای زهاب رشت و امام زادگان و بقاع شاخص متبرکه استان گیلان میزبان تجمع سوگواران فاطمی است.

تجمع بزرگ  فاطمیون در رشت برگزار شد

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، بقعه متبرکه آقا سید جلال الدین اشرف در آستانه اشرفیه، بقعه متبرکه خواهر امام رضا رشت ، امام زاده ابراهیم و مرتضی ماچیان در رحیم آباد رودسر و آقا سید محمد کیاکلایه لنگرود و بی بی حوریه بندرانزلی از جمله اماکن متبرکه ای است که در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) میزبان عزاداران فاطمی هستند.

ایستگاه های صلواتی برای پذیرایی از عزاداران و عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت در کنار امام زادگان دایر شده و عده ای از عزداران نیز نسبت به توزیع آش فاطمه زهرا (س) و غذاهای نذری اقدام کرده اند.

سخنرانی با موضوع سیره و زندگی حضرت زهرا سلام الله علیها و نوحه خوانی را از جمله برنامه ها در امام زادگان شاخص گیلان در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) است.

گفتنی است مراسم ویژه ای نیز به مناسبت شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها بعد از نماز مغرب و عشاء امروز با سخنرانی مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان گیلان و مداحی مداحان اهل بیت در آستان مقدس خانم فاطمه اخری (س) در رشت برگزار می‌ شود. 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.