بیرجند- معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب با بیان اینکه جوانان باید از شهدا الگوگیری کنند، گفت: ما پیرو مدرسه ولایت هستیم وشهدا مسیری را که انتخاب کردند بهترین مسیر بوده وراه آنها تمام شدنی نیست.

مسیری که شهداءانتخاب کردند بهترین مسیر وراه آنها تمام شدنی نیست

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بیرجند؛ حجت الاسلام والمسملین علیرضا ایمانی ظهر پنج شنبه در مراسم تشییع پیکر شهدای گمنام در بیرجند اظهار داشت: شهدا مسیری را که انتخاب کردند بهترین مسیر بوده وراه آنها تمام شدنی نیست.

وی افزود: راهی که شهدا برای خود انتخاب کردند سبب شد تا امروز در روز شهادت مادرشان فاطمه زهرا(س) با حضور سیل جمعیت عزادارا بدرقه وبه منزلگاه ابدی خود آرام گیرند.

معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب گفت: ما امروز آمده ایم تا با شهدا پیام ببندیم که پیرو راه آنها هستیم وخواهیم بود آنها در روز شهادت بانویی آمده ند که این بانو شهیده راه هدایت وولایت است.

ایمانی با بیان اینکه ما عزادران امروز جمع شدیم تا عهد وپیمان ببندیم که یک گام از مسیر ولایت دست بر نمی‌داریم، افزود: هر قدمی که امروز در این راه برداشته شد برای شما ثواب آن ذکر می‌شود.

وی بیان داشت: امروزدربیشتر نقاط ایران اسلامی مراسم تشییع شهدای گمنامی است که در گمنامی خود حرف‌های زیادی برای گفتن دارند  وامروز ما باری دیگر با آنها پیمان می‌بندیم که راه شهدا را ادامه دهیم.

معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب گفت: شهدا در آن زمان به فرمان اما با عشق به جبهه  رفته واین بچه‌های آب و خاک در دوران 8 سال دفاع مقدس به بهترین نحو در برابر ظلم ایستادگی کرده ونگذاشتند دشمن یک وجب از خاک کشورمان را تصاحب کند.

ایمانی افزود: هنوز هم جوانانی از این مرز وخاک راه همان شهدا را ادامه  داده ودر قالب شهدای مدافع حرم علیه ظلم حضور پیدا می‌کنند وجان خود را در طبق اخلاص می‌گذارند .

وی بیان داشت: ای شهدا ما با شما عهد می‌بندیم که در برابر دشمنان ایستادگی کنیم  ودر برابر فحشاء گناه  برخی از مسئولان که لیاقت خون شهدا را نداشته وبه برکت این خونها بر مسند نشسته اند آنها باید فردا پاسخگو باشند ما عهده می‌بندیم که یک قدم از مسیر شهدا تخطی نکنیم.

معاون فرهنگی مجمع تقریب مذاهب گفت: ما پیرو مدرسه ولایت هستیم وجوانان ما باید از این شهدا الگو گیری کنند وتلاش می‌کنیم یک قدم از مسیر ولایت تخطی نکنیم.

ایمانی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ماندن فرماندهی است که از بالار وبه طور وسیع مارا نظاره می‌کند، افزود: رهبری در هر موضوعی صلاح ما را بهتر از همه می‌داند و هر چه که او گفت باید به همان راه رفت وما همچنان منتظر هستیم تا در روز اول نوروز رهبری با سخنان خود تکلیف امسال ما را در انتخابات مشخص کنند.

وی بیان داشت:رهبری موضوعات را زودتر از همه درمی‌یابند ودر موضوع فتنه سال 88 اگر هر شخص دیگری جز مقام معظم رهبری بود مشخص نبود کشور ایران امروز چه اوضاع واحوالی داشت  .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.