بردسکن- رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن در اجتماع فاطمیون گفت: مهمترین پیام اهل بیت ولایت پذیری به معنای واقعی کلمه بود و در واقع خاندان اهل بیت مدافع ولایت بودند.

خاندان اهل بیت مدافع ولایت بودند

 به گزارش  قدس آنلاین حجت الاسلام سید کاظم سالاری افزود: خاندان اهل بیت با ولایت پذیری که داشتند تمامی فتنه ها وتوطئه ها را خنثی  و جان خودشان را در دفاع از ولایت تقدیم کردند.

وی بر پیروی از ولایت فقیه و اهل بیت  و تمسک جستن به قرآن را مورد تاکید قرار داد و گفت:  مادامی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم و سیره و روش اهل بیت سرلوحه کار ما  قرار بگیرد هیچ قدرتی نخواهد توانست به این نظام و رهبری خدشه ای وارد کند.

 رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن  به برخی از شبهات در فضاهای مجازی اشاره کرد و گفت:  امروز دشمنان به طرق مختلف می خواهند اعتقادات دینی و ارزشی و معنویت را از  مردم به ویژه نسل جوان ما بگیرند که مردم در همه صحنه های ملی و مذهبی پاسخ دندان شکنی را به  یاوه گویی های بدخواهان نظام داده اند و تمامی توطئه ها و دسیسه های آنها  یکی پس از دیگری خنثی شده است.

حجت الاسلام سالاری  گفت: فضایل اهل بیت عصمت و طهارت (ع) را هیچ فردی جز خودشان نمی دانند و حضرت فاطمه زهرا (س) نیز این گونه است.

وی افزود: در مورد جایگاه والای حضرت فاطمه زهرا (س) همین بس که الگو و سرمشق عملی حضرت مهدی (عج) است. وی عنوان کرد: این الگو و سرمشق مربوط به تمام امور و مسایل است و مختص یک یا چند مورد خاص نخواهد بود.

وی داشت: حضرت فاطمه زهرا (س) بر اساس آیات قرآن کریم خیر کثیر و منشا تمام خیرات و برکات است و استقامت عزتمندانه و دفاع آگاهانه از ولایت مهمترین درس حضرت فاطمه زهرا (س) است.

وی به هتک حرمت های دشمنان صدر اسلام به خاندان اهل بیت (ع) اشاره کرد و گفت:  خاندان پیامبر (ص) در همه حال ایثار و گذشت داشتند و در دفاع از ولایت هیچگاه کوتاه نیامدند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی بردسکن عنوان کرد: ما باید با الگو قرار دادن سبک زندگی فاطمی در برابر فشار اهریمنان و ظالمان استقامت کنیم و با پیروی از ولایت و رهبری در مسیر عدالت و پیشرفت گام برداریم.

حجت الاسلام سالاری  گفت: حضرت زهرا (س) از مقام و منزلت بسیار بالایی در پیشگاه خداوند متعال، حضرت محمد (ص) و حضرت علی (ع) برخوردار بوده و منابع ما پر از روایات بسیار از تکریم، منزلت، کرامت و جایگاه آن حضرت است.

وی عنوان کرد: امروز دفاع از ولایت‌فقیه و پیروی از انقلاب بر همه واجب بوده و اگر آن روز حضرت زهرا (س) آن‌گونه از ولایت دفاع کرد ما هم باید راه ایشان را ادامه دهیم وامروز مدافع ولایت و رهبری باشیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.