اصفهان- همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر ۱۲ شهید در اصفهان با حضور پر شور مردم تشییع شد.

اصفهان به میزبانی ۱۲ شهید دفاع مقدس رفت

به گزارش قدس آنلاین، همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) ۱۲ شهید دفاع مقدس بر روی دوش مردم ولایت‌مدار و شهید پرور اصفهان تشییع شد.

این مراسم از حسینیه ثارالله پایگاه بسیج امام صادق(ع) واقع در خیابان کمال اسماعیل آغاز و سپس پیکر مطهر این شهدا با حضور پرشور مردم اصفهان تا گلستان شهدای این شهر تشییع شد.

پیکر مطهر شهید سعید نمازی زاده، شهید محمد امینی مورنانی، شهید مرتضی شاه‌چراغی و شهید فضل الله پوط انداز در گلستان شهدای اصفهان خاکسپاری شد.

همچنین پیکر مطهر شهید یدالله بربط در گلزار شهدای شهر حنا از توابع سمیرم، شهید علی محمدرضایی در گلزار شهدای بیستجان از توابع لنجان و شهید منصور علی‌مهدی آرانی در دارالسلام کاشان به خاک سپرده خواهد شد.

پیکر دو تن از شهدای گمنام نیز برای خاکسپاری به شهر خورزوق منتقل می‌شود و پیکر یک تن دیگر آنها در شهرضا و در پادگان شهید محمدضیایی این شهر تدفین خواهد شد.

شهدای شناسایی شده عبارتند از:

۱. شهید بسیجی محمد امینی که چهار دی‌ سال ۶۵ به شهادت رسید. این شهید اصفهانی، متأهل و دارای ۲ فرزند است و مادرش در قید حیات است.

۲. شهید علی محمدرضایی که دومین شهید خانواده محسوب می شود و بعنوان بسیجی در ۳۰ آذر سال ۶۱ در دهلران به شهادت رسید. پدر او درگذشته و مادرش در قید حیات است.

۳. شهید بسیجی سعید نمازی‌ زاده که در سال ۶۱ به درجه رفیع شهادت نائل آمد، پدر و مادر این شهید اهل گلدیس شاهین‌ شهر، در قید حیات هستند.

۴. پاسدار شهید ماشاالله بربط، اهل شهرضا که در هفت اسفند سال۶۲ در هورالهویزه به درجه رفیع شهادت نائل آمد. وی دارای یک فرزند دختر است.

۵. بسیجی شهید منصور علی مهدی آرانی، اهل کاشان و سومین شهید خانواده که در ۲۲ فروردین سال ۶۲ در منطقه فَکه به شهادت ‌رسید. پدر و مادر این شهید به رحمت ایزدی پیوسته اند. نام دو شهید دیگر این خانواده، حسین و ناصر است.

۶. فضل‌ الله طوط ‌انداز از سربازان رزمنده دفاع مقدس است که چهار دی سال ۶۵ در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل شد ، پدر و مادر وی نیز در قید حیات نیستند.

۷. مرتضی شاهچراغی از غواصان شهید که بصورت رسمی در سپاه فعالیت می‌کرد و در عملیات کربلای ۴ به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.