اهواز - فرماندار هندیجان از افزایش اقتصادی و صیادری در این شهرستان با کمک مردم و مسئولان خبرداد.

توسعه اقتصادی و صیادی در هندیجان افزایش می یابد

 کورش مودت در گفت وگو به خبرنگار قدس آنلاین بابیان اینکه هندیجان یکی از بنادر جنوبی استان خوزستان و با مرز ۹۵ کیلومتری حوزه حاشیه خلیج فارس و با وجود پتانسیل های که دارداظهارکرد:  باید به رشد و توسعه اقتصادی و صیادی توجه بیشتر شود.


وی افزود: با توجه به مناطق کشاورزی و صیادی و تجارت برنامه هایی را ارائه خواهیم داد که مشکلات موجود از قبیل آب کشاورزان را حل کنیم.

وی با اشاره به لایروبی رودخانه زهره و بندر بحرکان در ادامه افزود: لایروبی رودخانه و بندر بحرکان که از لحاظ صیادی در خوزستان و کشور بسیار مهم است.

فرماندار هندیجان تصریح کرد: متاسفانه هنوز زیر ساخت و توسعه گردشگری صورت نگرفته و با توسعه زیر ساخت می توان توریست را به منطقه وارد کرد.

مودت در خصوص ایجاد سد سلولی در پایانه رودخانه زهره گفت: اگر بخواهیم در پایین دست رودخانه یک سد سلولی ایجاد کنیم می توان از حد رفتن آب به دریا جلوگیری کنیم و برای دراز مدت مشکل آب که در شهرستان وجود اساسی دارد و معضل جدی برای کشاورزان زمین های کشاورزی را حل کنیم. با همکاری مردم و مسئولان تمام تلاش خود را خواهم گذاشت.

 فرماندار هندیجا عنوان کرد: دربحث توسعه و گردشگری باید پیشرفت انجام شود و هندیجان را به قطب گرشگری و توسعه تجاری افزایش دهیم با برنامه علمی و آمایش سرزمینی کار کرد و مسئولان شهرستان نسبت به چشم انداز سرمایه گذاری کار کنند.

مودت ادامه داد:  آمایش سرزمینی و طرح ملی از مسئولان می خواهم و با حمایت استاندار خوزستان بندر هندیجان را به جلو پیشرفت دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.