شهرکرد- همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) پیکر مطهر ۶ شهید گمنام دوران دفاع مقدس در شهرهای فرادنبه، گندمان و دستناء چهارمحال و بختیاری تشییع و به خاک سپرده شد.

چهار محال و بختیاری ۶ شهید گمنام را در آغوش کشید

به گزارش قدس آنلاین، مردم ولایتمدار و انقلابی چهار محال و بختیاری روز پنجشنبه با نوای حزن انگیز مداحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) در سوگ یاس نبوی اشک ماتم ریختند و پیکر ۶ شهید دفاع مقدس را تا آرامگاه ابدی شان بدرقه کردند.

در این مراسم پیکر مطهر ۶ شهید گمنام ۱۶ تا ۲۹ ساله دوران دفاع مقدس که در عملیات های والفجر یک، خیبر و محرم به شهادت رسیده بودند با حضور پر شور مردم و خانواه های معظم شهدا در شهرهای چهارمحال و بختیاری تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام که در عملیات والفجر یک و خیبر به فیض شهادت نائل شدند در شهر دستناء در محل تپه نورالشهداء این شهر از توابع شهرستان کیار تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر ۲ شهید گمنام که در عملیات های خیبر و محرم به شهادت رسیدند نیز در شهر فرادنبه از توابع شهرستان بروجن و در محل پارک قزل گریش این شهر تشییع و خاکسپاری شد.

پیکر ۲ شهید گمنام که در عملیات والفجر ۱ به فیض شهادت نائل شدند نیز در شهر گندمان از توابع شهرستان بروجن در کنار حوزه مقاومت بسیج این شهر به خاک سپرده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.