رشتخوار -امام جمعه شهرستان رشتخوار گفت: بسیج برای مقابله با هر گونه تهدید آمادگی صدرصد دارد.

بسیج برای مقابله با هر گونه تهدید آمادگی دارد

به گزارش قدس آنلاین حجت السلام والمسلمین مهدی بهره مند روز جمعه در جمع بسیجیان در مراسم  رزمایش الی بیت المقدس در منطقه چهل ماه رشتخوار  گفت: دشمن شناسی، ولایت مداری از شاخصه های متمایز بسیج است که آنها را از گروه های دیگر متمایز می کند.

وی بیان داشت: بسیجیان باید هوشیار و انقلابی عمل کنند و جلو نفوذ دشمنان بایستند که اگر کوتاه آینده مظلومیت تکرار خواهد شد.

وی با اشاره به مانورهای گردان های الی بیت المقدس در شهرستان رشتخوار  گفت: این مانورها برای نظام اسلامی ما  یک ضرورت غیر قابل انکار است. 

وی گفت:امروز بسیج پدیده ای پویا و همیشه در صحنه است و در میدان های مختلف نظامی، فرهنگی، اقتصادی، سازندگی و محرومیت زدایی، علمی، اجتماعی، اعتقادی و امنیتی حضوری درخشان در کارنامه خود دارد

فرمانده سپاه  رشتخوارهم در این رزمایش به قدس آنلاین گفت: برگزاری کلاسهای آموزشی برای مقابله با تهدید های احتمالی دشمن، عملیات دفاع از کوی و برزن، هلی برن و ضد هلی برن، مقابله با نا آرامی ها و اغتشاشات و کلاس های فرهنگی و اعتقادی و بصیرتی از جمله برنامه های تدارک دیده شده در کنار این رزمایش بود.

سرهنگ علی  یعقوبیان  افزود: اجرای مانور هلی برن و ضد هلی برن، ایجاد دیواره انسانی، اجرای نمایشی حرکات رزمی و دفاعی نیروهای واکنش سریع و احترام به مقام شامخ شهدا توسط مسئولان از دیگر بخش های این رزمایش بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.