امام جمعه یزد گفت: دشمنان ایران را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می‌کنند در حالیکه ما هیچ گاه اقدامات شوم و ظالمانه آنها در یمن، سوریه، فلسطین و حتی در آمریکا را انجام ندادیم.

دشمنان ایران را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می‌کنند

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، آیت‌الله محمدرضا ناصری در خطبه‌های این هفته نمازجمعه یزد اظهار داشت: دشمنان ادعای پوچ در مورد مشکلات حقوق بشر در ایران را مطرح می کنند در حالیکه ما هیچ گاه اقدامات شوم و ظالمانه آنها از جمله آدم‌کشی و کودک‌کشی در یمن، سوریه، فلسطین و حتی در آمریکا را انجام ندادیم ولی همین دشمنان ما را به عدم رعایت حقوق بشر متهم می‌کنند.

امام جمعه یزد گفت: ما در انتشار و تفهیم آرمان‌های انقلاب و اسلام در دنیا کوتاهی  وکم کاری کردیم و به همین دلیل است که امروز مردم دنیا شک دارند که آیا حقوق بشر در ایران مورد توجه است یا خیر و یا اینکه کشور ایران حامی تروریسم  و یا حامی ستمدیدگان جهان است.

آیت‌الله محمدرضا ناصری افزود: حرف‌های امام و مقام معظم رهبری، نامه مقام معظم رهبری را متاسفانه ما به صورت جدی برای معرفی به جهانیان مطرح و مشخص نکردیم.

نماینده ولی فقیه در استان یزد اظهار داشت: در ایران هیچ گاه چنین کارهایی را انجام نمی‌دهیم ولی قاچاقچی ها برای سود و منفعت خود که مواد مخدر را وارد می‌کنند و جوانان میهنمان را به ورطه تباهی می‌کشانند به غیر از اعدام هیچ مجازات دیگری نمی‌توانند داشته باشند.

امام جمعه یزد گفت: عربستان سعودی تعداد زیادی از افراد را در یمن و در نقاط دیگر به خاک و خون می‌کشد و گردن می‌زند ولی به آنها ایرادی وارد نمی کنند و وقتی در ایران قاچاقچیان اعدام می‌شوند ایراد ‌می‌گیرند و دم از حقوق بشر می زنند.

ناصری اظهار داشت: هم اکنون در ایام نزدیک شدن به دوره انتخابات هستیم و باید مراقب توطئه‌ها در داخل و خارج کشور وهمچنین مراقب اقدامات دشمنان باشیم.

امام جمعه یزد گفت: مقام معظم رهبری امسال را به عنوان سال (اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل) نامگذاری کرده بودند والان که اواخر سال را می گذرانیم باید در ارزیابی عملکرد خود ببینیم تا چه اندازه در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی کار انجام شده است.

ناصری افزود: باید بررسی کنیم که اقتصاد مقاومتی را تا چه اندازه فهمیدیم و در صنعت و ایجاد فناوری‌های جدید صنعتی به اقتصاد مقاومتی در این زمینه کار انجام شده یا نشده است.

امام جمعه یزد گفت: پس از طی یک سال با این شعار، کارخانه‌ها و واحدهای صنعتی می‌توانند قطعات مورد نیازشان را خودشان بسازند و یا اینکه هنوز نگاهشان به خارج از کشور است و وابستگی دارند و در این زمینه تا چه حد از قاچاق کالا جلوگیری شده تا به اقتصاد کشور ضربه‌ای وارد نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.