ساری- خطیب جمعه ساری ریشه بسیاری از مشکلات جامعه را بی تقوایی خواند و خواستار نهادینه شدن تقوا شد.

بی تقوایی ریشه مشکلات جامعه/اقتصاد مقاومتی با مدیران ناکارآمد به سرانجام نخواهد رسید

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، آیت الله نورالله طبرسی در نماز جمعه این هفته ساری با اعلام اینکه طرح های اقتصاد مقاومتی با مدیران ناکارآمد به سرانجام نخواهد رسید، خواستار وحدت رویه در این زمینه شد.

وی با تاکید بر اینکه باید جناح بندی ها را کنار گذاشت، افزود: تنها با مدیریت جهادی می توان طرح های اقتصاد مقاومتی را به سرانجام رساند.

نماینده ولی فقیه در مازندران از خدمات کمیته امداد امام خمینی (ره) تقدیر کرد و گفت: اگر اقدامات این نهاد انقلابی نبود، شاهد مشکلات اقتصادی و اجتماعی فراوانی در جامعه بودیم.

آیت الله طبرسی فعالیت کمیته امداد را موجب رونق در روستاها و شهرها دانست و تاکید کرد: این نهاد در تامین جهیزیه و فراهم کردن هزینه تحصیلی نیازمندان اقدامات خوبی انجام داده است.

وی با اعلام اینکه کمیته امداد نباید فقیرپروری کند، اضافه کرد: باید فقر بصورت ریشه ای حل شود که این برنامه در حال اجراست.

امام جمعه ساری بیکاری را مهمترین معضل جامعه دانست و یادآور شد: در حال حاضر از هر سه ازدواج، یک مورد به طلاق می انجامد.

آیت الله طبرسی با بیان اینکه برای مدیریت، تنها ایمان، دیانت، تقوا و پاکدستی کافی نیست، گقت: مدیران باید بینش سیاسی داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به اینکه امام راحل خود را خدمتگزار مردم می دانست، ایشان را بهترین الگوی مدیریت خواند و خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز راه و روش های امام راحل را در پیش گرفتند.

آیت الله طبرسی با اعلام اینکه با مردم بودن یکی از الزامات مدیریت در جامعه اسلامی است، افزود: مدیران باید جامعه شناس باشند تا بتوانند اقدامات شایسته ای از خود برجای بگذارند.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.