۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۷
کد خبر: 509307

آریگو ساچی معتقد است رئال مادرید بهترین گزینه برای پائولو دیبالا خواهد بود.

ادعای آریگو ساچی درباره آینده پائولو دیبالا

به گزارش قدس آنلاین، و به نقل از فوتبال ایتالیا، پائولو دیبالا ستاره جوان یوونتوس در این تیم توانست عملکرد خیلی خوبی از خود به جای بگذارد ولی با این حال نتوانسته است خود را از زیر سایه ایگواین بیرون بکشد. در همین رابطه آریگو ساچی معتقد است بهترین راه برای  دیبالا ترک یوونتوس و پیوستن به رئال مادرید است. 

او درباره آینده ستاره جوان گفت: من وقتی دیبالا در پالرمو بود، او را به دوست خودم یعنی فلورنتینو پرس پیشنهاد دادم. دیبالا الان در یوونتوس است و باید ببینیم چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد. او استعداد زیادی دارد و در یکی از بهترین تیم های جهان بازی می کند ولی از نظر من او می تواند در رئال بهتر پیشرفت کند و  بهترین گزینه برای رئال خواهد بود. 

به نقل از ایسنا، او در ادامه درباره دیدار رئال مادرید و ناپولی گفت: نتیجه بازی رفت کار را برای ناپولی سخت کرده است و الان باید منتظر باشیم و ببینیم چه برنامه هایی برای این دیار در سر مائوریسیو ساری خواهد بود. رئال در نیم فصل دوم لالیگا افت کرده است و همه می توانند این افت را ببینند و به خاطر نتایج دور رفت است که الان رئال در جایگاه خوبی در جدول رده بندی قرار دارد. با این حال جبران نتیجه دیدار رفت برای ناپولی سخت خواهد بود. البته نباید این نکته را نیز فراموش کرد که ناپولی تیم جوانی دارد و قدرت جوانی می تواند رئال را به درد سر بیندازد. بی صبرانه منتظر این دیدار هستم و نمی توان پیش بینی کرد چه اتفاقتی رخ خواهد داد. ناپولی نباید گل بخورد و باید برای گل زدن به رئال صبوری کند و من امیدوارم بهترین نتیجه برای ناپولی رقم بخورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.