اهواز - وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: تلاش داریم از اعتبارات سالانه و نیروی انسانی سهم بیشتری به خوزستان، سیستان و بلوچستان و استان های مرزی همچون ایلام و خراسان جنوبی اختصاص دهیم.

اعتبارات استانی وزارت بهداشت به خوزستان افزایش می یابد

به گزارش قدس آنلاین، سیدحسن قاضی زاده هاشمی در حاشیه افتتاح دانشکده پیراپزشکی شوشتر که عصر جمعه ۱۳اسفندماه برگزار شد با بیان اینکه بخشی از بیماری های این استان ناشی از اقدامات بشری و آلودگی های محیط زیست است اظهارکرد: باید هم برای پیشگیری و هم درمان باید مشارکت بیشتری صورت گیرد.

وی افزود: بخش آب و فاضلاب در خوزستان مشکل اساسی دارند که این مساله به بخش درمان تحمیل می شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بااشاره به ریزگردها برای زندگی روزمره مردم به مصیبت تبدیل شده گفت: بار بیماری آن به بخش درمان باز می گردد.

قاضی زاده هاشمی اضافه کرد: در بخش بهداشت و درمان بودجه ای ویژه ریزگردها به خوزستان اختصاص داده نشده است.

وی ادامه داد: بیمارستان تنفسی در اهواز قرار است راه اندازی شود که بیمارستان فولاد در حال خریداری است اما آماده سازی آن یک سال طول می کشد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بااشاره به اینکه اگر چه در خوزستان اقدامات زیادی شده اما این استان با تمام نقاط کشور متفاوت است اظهارکرد:  نیاز به توجه ویژه دارد که این مساله شامل بخش بهداشت و درمان هم می شود.  

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: تلاش داریم از اعتبارات سالانه و نیروی انسانی سهم بیشتری به خوزستان، سیستان و بلوچستان و استان های مرزی همچون ایلام و خراسان جنوبی اختصاص دهیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.