اهواز- معاون توسعه مشارکت های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) گفت: جشن نیکوکاری امسال در شهرهای مختلف خوزستان در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اسفند در مدارس، سطح شهرها و میعادگاه های نمازجمعه برگزار می شود.

جشن نیکوکاری از ۱۸ تا ۲۰ اسفند در خوزستان برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین محمدرضا علیپور، از برگزاری جشن نیکوکاری در روزهای ۱۸ تا ۲۰ اسفند در خوززستان خبر داد و اظهار کرد: جشن امسال با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» و با مشارکت اداره کل آموزش و پرورش، سازمان دانش آموزی، بسیج مستضعفین و صداوسیمای استان خوزستان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه محوریت جشن نیکوکاری کمک به محرومان و دانش آموزان نیازمند با رویکرد توسعه فرهنگ نیکوکاری و انفاق در جامعه است، ادامه داد: سیاست های حوزه مشارکت مردمی مبتنی برکاهش پایگاه های مستقر در سطح شهرستانها و افزایش کیفیت آنهاست و امسال بدین منظور پایگاه های ثابت و سیار جشن نیکوکاری ۱۸ اسفند در مدارس استان، ۱۹ اسفند در سطح شهر و ۲۰ اسفند در میعادگاه های نماز جمعه برپاخواهد شد و هدایای دریافتی تا ۲۸ اسفندماه و قبل از شروع سال نو به دست نیازمندان خواهد رسید.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) در خوزستان با اشاره به اینکه به رسم هرساله این جشن به صورت نمادین دریکی از مدارس شهرستان اهواز برگزار خواهد شد افزود: ۴۰۰ هزار پاکت و ۴۰۰ هزار قلک برای دریافت هدایای نقدی بین دانش آموزان توزیع می شود و درآمد حاصله از این کار برای کمک به دانش آموزان نیازمند هزینه خواهد شد.
وی در ادامه از ایجاد سامانه هدایای نقدی جهت سرفصل های مختلف کمک رسانی به نیازمندان خبرداد و عنوان کرد: علاقه مندان می توانند با شماره گیری #۱*۸۸۷۷* در سرفصل هایی همچون اکرام ایتام، محسنین، هم سفره و طرح های متنوع دیگر شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.