آیت الله سیدابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با صدور پیامی سالروز رحلت مجاهد نستوه و عالم بزرگوار آیت الله حاج شیخ عباس واعظ طبسی را تسلیت گفت.

تولیت آستان قدس رضوی اولین سالگرد ارتحال آیت الله واعظ طبسی را تسلیت گفت

به گزارش قدس آنلاین، در متن این پیام آمده است: از آن هنگام که خاک ایران به برکت قدوم پاره تن رسول اکرم(ص) موهبتی بهشتی یافت، زیارت این قطعه از بهشت آرزوی طالبان راه حق و خدمت‌گذاری این آستان افلاکی مایه مباهات و سرافرازی شد و با پیروزی انقلاب اسلامی ایران و انتخاب مرحوم آیت الله واعظ طبسی به سمت تولیت آستان قدس رضوی از سوی امام راحل عظیم‌الشان(ره)، خدمت به آستان ملکوتی حضرت رضا علیه السلام رنگ و بویی دیگر یافت.

در ادامه این پیام آمده است: آن عالم مجاهد و شخصیت انقلابی و مطیع امر رهبری، در طول ۳۷ سال حضور در کسوت خادمی آستان قدس رضوی، همواره سعی کرد به منظور ترویج سیره حضرت رضا علیه السلام و با پشتوانه نیات واقفین خیراندیش و نذورات مردمی، آستان قدس رضوی را به مجموعه ای منسجم و هماهنگ با سیاست‌های نظام و ملهم از اندیشه‌های امام امت و رهبر معظم انقلاب اسلامی تبدیل نماید تا ملجأ و پناهگاه زائرانی باشد که از اقصی نقاط جهان به زیارت این بارگاه ملکوتی مشرف می‌شوند.

آیت الله رئیسی در ادامه آورده است: در سالروز رحلت خادم وفادار و با اخلاص حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام، مرید صدیق امام‌ راحل و برادر هم‌دل و هم‌زبان رهبرمعظم ‌انقلاب، علو درجات ایشان را از خداوند متعال مسألت دارم. امیدوارم در کسوت خادمی این آستان نورانی، با استعانت از انوار قدسی امام رئوف و همکاری خادمان با اخلاص حضرتش، منویات رهبرمعظم ‌انقلاب به ویژه خدمت رسانی به زائران و مجاوران محروم و مستضعف آن امام رئوف را سرلوحه کار خویش قرار دهم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.