اهواز _ بیمارستان شهید بقایی ۲ با بازسازی ۴۰۰ تخت راکد بیمارستان شهید بقایی اهواز با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید.

بیمارستان شهید بقایی ۲ به بهره برداری رسید

به گزارش قدس آنلاین، صبح شنبه بیمارستان ۴۰۰ تختخوابی شهید بقایی ۲ در اهواز با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به بهره برداری رسید.

اسماعیل ایدنی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور با بیان اینکه این بیمارستان در قراردادی بین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و دانشگاه علوم پزشکی اهواز ساخته است، افزود: این بیمارستان به بیماران سرطان اختصاص یافته است.

به گفته وی این بیمارستان در بخش های آنکولوژی مردان، زنان، ICU و CCU، داخلی، جراحی، ارتوپدی، عفونی با پزشکان متخصص و فوق تخصص است و هزینه ای بالغ بر ۱۵۰ میلیارد ریال برای بهسازی، نوسازی و تجهیز بیمارستان از منابع دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز و وزارت بهداشت هزینه شده است.

همچنین ایدنی هم اکنون به خدمت رسانی به بیماران مبتلا به سرطان در بیمارستان شفای ۱۴۰ تختخوابی اهواز اشاره کرد و گفت: در این بیمارستان فهرست انتظار طولانی در نوبت های شیمی درمانی وجود دارد زیرا از استان های ایلام، جنوب لرستان، بخش هایی از بوشهر و کهگیلویه و بویر احمد، چهارمحال و بختیاری و جنوب عراق برای درمان بیماری سرطان به استان مراجعه می کنند.

وی به بازسازی ۴۰۰ تخت راکد این بیمارستان اشاره کرد و افزود: بلوک های ساختمانی بدون استفاده متعلق به بیمارستان شهید بقایی بازسازی و ۴۰۰ تخت از ۵۲۰ تخت بیمارستان بقایی که از سال ۷۰ راکد مانده بود در قالب بیمارستانی مجزا با عنوان شهید دکتر بقایی٢ بهره برداری شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.