ایلام- معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام گفت: دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام که از هشتم اسفند و در محل انبار غله شهر ایلام گشایش یافته بود، پس از شش روز فعالیت شامگاه جمعه به کار خود پایان داد.

مردم ایلام سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب خریدند

به گزارش قدس آنلاین، عمران خودآموز اظهار داشت: در مدت برپایی نمایشگاه مردم سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کتاب خریدند که نسبت به سال گذشته، ۵۰۰ میلیون ریال افزایش داشته است.

وی افزود: مردم این کتاب ها را از طریق ۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال بن یارانه دار عرضه شده در نمایشگاه و ۶۰۰ میلیون ریال را نیز به صورت آزاد خرید کرده اند.

معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ایلام بیان داشت: در نمایشگاه امسال ۳۱ هزار عنوان کتاب از ۲۵۳ ناشر مناطق مختلف کشور در ۱۸۷ غرفه در معرض دید عموم قرار گرفت.

 عمران خودآموز یادآور شد: دهمین نمایشگاه سراسری کتاب ایلام که از هشتم اسفند و در محل انبار غله شهر ایلام گشایش یافته بود، پس از شش روز فعالیت شامگاه جمعه به کار خود پایان داد.

وی خاطرنشان ساخت: در پایان کار نمایشگاه نشر نیماژ و زرین از ناشران ملی و نشر میلکان، سوره های عشق و هاوار از ناشران استانی به عنوان نشرهای برتر انتخاب شدند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.