کرمان- رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمان گفت: بودجه ابلاغی هزینه ای استان در سال جاری بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان بوده که اعتبار تخصیص یافته از این رقم کمتر است.

کرمانی ها کمتر از ۳۵۷ میلیارد تومان در سال ۹۵ اعتبار دولتی دریافت کردند

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان از وجود دو هزار و ۸۰۰ پروژه نیمه تمام در این استان خبر داد و گفت: پروژه های با درصد پیشرفت فیزیکی بالاتر در اولویت تخصیص قرار دارند.

به گزارش قدس آنلاین، جعفر رودری صبح شنبه در نشست شورای توسعه و برنامه ریزی کرمان اظهار کرد: بودجه ابلاغی هزینه ای استان در سال جاری بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان بوده که اعتبار اختصاص یافته از این رقم کمتر است.

وی با بیان اینکه ۳۴ میلیارد تومان کسری در خصوص پرداخت حقوق داشته ایم، افزود: بالغ بر هزار و ۵۶۰ میلیارد تومان ابلاغی در خصوص تملک داشته ایم که ۳۱۵ میلیارد آن استانی و ابلاغات، ۱۱۲ تومان ملی استانی شده، ۹۱ میلیارد تومان ماده ۱۰ و ۱۲ و سایر ردیف ها ۴۸۴ میلیون تومان بوده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه کرمان با اشاره به اینکه بودجه سال آینده براساس آنچه تاکنون در بودجه مصوب شده، رشد قابل توجهی خواهد داشت، افزود: این امر دست شورای توسعه و برنامه ریزی را برای انجام طرح ها و پروژه ها بازتر می کند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر دو هزار و ۸۰۰ پروژه نیمه تمام داریم، افزود: سیاست ما این است که پروژه های با درصد پیشرفت فیزیکی بالاتر در اولویت تخصیص قرار گیرند.

رودری همچنین از پرداخت ۷۵ درصدی بودجه به صورت ملی و ردیف های متمرکز خبرداد و گفت: کل درآمدهای مصوب استان دو هزار و چهار میلیارد تومان است که هزار و ۸۵۰ میلیارد مالیاتی و ۱۵۵ میلیارد آن غیرمالیاتی است.

وی تصریح کرد: براساس درآمد ۱۱ ماهه درصد تحقق استان کرمان در مجموع ۱۱۰ است به این معنا که ۱۰ درصد مازاد بر سقف مصوب درآمد وصول شده است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان کرمان ادامه داد: درصد تحقق بخش مالیاتی ۱۱۴ درصد است که در این بخش ۱۴ درصد نسبت به میزان مصوب درآمد کسب کرده ایم.

وی گفت: در مجموع ۱۷۸ میلیارد تومان مازاد درآمد استان است که پی گیری می شود بخشی از آن به استان بازگردانده شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.