اهواز-وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: آمار سرطان در خوزستان از متوسط کشوری بیشتر نیست و خدمات فنی و تخصصی ارائه شده در این استان برای درمان بیماری سرطان مطلوب است.

خدمات درمانی سرطان در خوزستان مطلوب است

به گزارش قدس آنلاین، سید حسن قاضی زاده هاشمی پیش از ظهر شنبه در حاشیه افتتاح بیمارستان فوق تخصصی شهید بقایی دو اهواز در جمع خبرنگاران بابیان اینکه پوشش دارویی و ذخیره ای نیز وضعیت خوبی دارد اظهار کرد: فقط از نظر فضا در بیمارستان شفا تنگنا داشتیم که هم فرسوده بود و در عین حال محدودیت هم وجود داشت.

وی گفت: آمار سرطان در حال حاضر در خوزستان بیشتر از متوسط کشوری نیست و خدماتی که از نظر تخصصی و فنی ارائه می شود هم خیلی خوب است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه با کمک ظرفیت های سپاه پاسداران، از ظرفیت بیمارستان بقایی استفاده شده است، عنوان کرد: یک مرکز جامع خدمات سرطان را می خواهیم با پیشرفته ترین تجهیزات و امکانات در آن تأسیس کنیم.

قاضی زاده هاشمی ضمن ابراز امیدواری گفت: امیدواریم بتوانیم شاهد تأسیس یک مرکز جامع خدمات برای بیماری سرطان باشیم بنابراین می توانیم بگوییم که شرایط ما نسبت به قبل بهتر است ولی هنوز با آن چیزی که مدنظر و استاندارد است فاصله داریم و تلاش می کنیم که به آن برسیم.
وی عنوان کرد:۱۰۰ هزار نفر نیرو به عنوان پرستار، بهیار، آزمایشگاهی و الکترونیک کردن اسناد کمبود نیرو داریم این تعداد نیز توسط خود ما تأمین شده و ردیف اعتباری ندارند اکنون به صورت قراردادی فعالیت می کنند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به سختی های کار در حوزه پزشکی تخصصی اشاره کرد و گفت: امیدواریم با درخواست صدور مجوز برای تأمین نیروی انسانی نه تنها برای این بیمارستان یا خوزستان که با کل کشور موافقت کنند و توجه ویژه به موضوع کمبود نیرو در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی شود.

قاضی زاده هاشمی تصریح کرد: اگر نیروهای ما زیر بار فشار کاری آرامشی برای مراقبت نداشته باشند آن وقت ثمره کار اصلی که انجام شده نیز بی نتیجه خواهد ماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.