کرمان- شهردار کرمان گفت: با هدف اتمام پروژه های عمرانی نیمه تمام تا پایان امسال، خیابان بهمنیار به سمت میدان آزادی در ایام نوروز بازگشایی می شود.

میزبانی کرمانی ها از گردشگران نوروزی با خیابان نو/ «بهمنیار» بازگشایی می شود

کرمان - شهردار کرمان از بازگشایی خیابان بهمنیار به سمت میدان آزادی در ایام نوروز ۹۶ خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، علی بابایی ظهر شنبه در چهارمین جلسه ستاد تسهیلات نوروزی کرمان اظهار کرد: تلاش داریم همه پروژه های عمرانی نیمه تمام را تا پایان امسال به سامان برسانیم.

وی با بیان اینکه خیابان بهمنیار به سمت میدان آزادی در ایام نوروز بازگشایی می شود، افزود: ۱۵ ایستگاه اطلاع رسانی در سطح کرمان جهت ارائه خدمات به مسافران راه اندازی می شود.

شهرداری کرمان همچنین از تهیه ۵۰ هزار نقشه راهنمای مسافر با همکاری میراث فرهنگی کرمان خبر داد و گفت: این نقشه ها در ایام نوروز در اختیار گردشگران قرار گیرد.

وی همچنین به اختصاص هزار و ۵۰۰ متر از فضای تبلیغات شهر کرمان برای استفاده در ایام نوروز اشاره کرد و گفت: ۵۰ نفر راهنمای گردشگر در سطح شهر کرمان در ایام نوروز به مسافران کمک خواهند کرد.

بابایی تصریح کرد: با هدف معرفی نقاط گردشگری کرمان به مردم، هرساله تورهای کرمان گردی اجرا کرده ایم که هم مسافران و هم مردم کرمان از آن استقبال کرده اند و در نوروز ۹۶ روزانه پنج دستگاه اتوبوس برای کرمان گردی در نظر گرفته ایم.

بابایی با اشاره به اینکه پاکسازی سطح شهر شروع شده است، افزود: سرویس های بهداشتی جدید به شهر کرمان اضافه شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.