۱۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۱:۳۲
کد خبر: 509785

پس از باز پس گیری شهر باستانی تدمر از تروریست‌ها وزیر دفاع سوریه برای بررسی اوضاع به این شهر رفت.

بازدید وزیر دفاع سوریه از شهر تدمر

به گزارش قدس آنلاین به نقل از تسنیم، وزیر دفاع سوریه به نمایندگی از رئیس جمهور این کشور از شهر آزاد شده تدمر بازدید کرد.

فهد جاسم الفریج وزیر دفاع و معاون فرمانده کل نیروهای مسلح سوریه به نمایندگی از بشار اسد رئیس جمهور و فرمانده کل نیروهای مسلح سوریه، به بازدید از شهر تدمر پرداخت و از نیروهای ارتش سوریه که در حومه شرقی حمص مشغول به خدمت هستند بازدید کرد. وی با دیدار از نیروهای نظامی مراتب تشکر و قدردانی بشار اسد را به آنها ابلاغ کرد. وی خاطرنشان کرد بشار اسد به دلاوری ها و شجاعت آنها افتخار می کند.

فهد جاسم الفریج گزارش مفصل فرماندهان میدانی را درباره ماهیت ماموریت ها و اقدام های نظامی که نیروهای ارتش سوریه در منطقه تدمر انجام داده اند دریافت کرد.

جاسم الفریج از شهر آزاد شده تدمر و از شهر باستانی و قلعه تاریخی تدمر بازدید کرد و از میزان تخریب و ویرانی که گروه تروریستی داعش در این منطقه باستانی برجای گذاشته است اطلاع کسب کرد.

جاسم الفریج از روحیه بالایی که مبارزان ارتش سوریه از آن برخوردار بودند تقدیر کرد و از تلاش های بسیاری که در راه بازپس گیری شهر تدمر و مناطق اطراف آن به عمل آورده بودند قدردانی کرد و تاکید کرد اگر فداکاری های شهدای ما و دلاوری های نیروهای مسلح سوریه و نیروهای همپیمان نبود این موفقیت بزرگ محقق نمی شد.

وزیر دفاع سوریه تاکید کرد نیروهای مسلح سوریه با همکاری با نیروهای همپیمان بیش از پیش برای مبارزه با گروه تروریستی داعش و جبهه النصره و دیگر گروه های تروریستی عزم خود را جزم کرده اند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، وی افزود: نبرد تا بازگرداندن امنیت و ثبات به تمامی مناطق میهن ادامه خواهد داشت.

نیروهای نظامی ارتش سوریه نیز به نوبه خود از آمادگی دائمی شان برای اجرای ماموریت های خود و مقابله با تروریسم خبر دادند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.