ایلام- فرماندار شهرستان ایوان گفت: بارش های اخیر طراوت و جلای کم نظیری به طبیعت بکر و چهارفصل این شهرستان بخشیده است و امیدواریم که امسال گردشگران، طبیعت گردان و مسافران زیادی این منطقه را برای سفرهای نوروزی خویش انتخاب کنند.

طبیعت چهار فصل ایوان در انتظار مسافران و گردشگران است

احسان اکبری روز یکشنبه در گفتگو با قدس آنلاین با بیان اینکه شهرستان ایوان در سالجاری بیشترین میزان بارندگی ها را به خود اختصاص داده است، اظهار داشت: دشت های وسیع و پرمنظره، جنگل های بلوط، چمن زارها، رودخانه های خروشان، کوه های بانکول و شیره زول و تپه ماهورهای سرسبز و...؛ زمینه را برای حضور مسافران نوروزی به خوبی فراهم کرده است.

  وی با اشاره به اینکه رودخانه خروشان«سیاهگل» و دریاچه سد«کنگیر » در ایام سال به محل اطراق گردشگران و مسافران تبدیل شده است، افزود: وجود اماکن مذهبی از جمله امامزادگان سید عبدالله و حاجی حاضر و آثار باستانی و تاریخی مثل طاق شیرین و فرهاد، آتشکده سیاهگل و... در این شهرستان نوید بخش خاطرات دل انگیزی برای گردشگران و میهمانان نوروزی خواهد بود.

فرماندار شهرستان ایوان با اشاره به اینکه حفظ و توسعه منابع طبیعی وظیفه ای همگانی است، بیان داشت: امیدواریم میهمانان نوروزی با حضور در گردشگاه ها و تفرجگاه های این شهرستان، در زمینه حراست از عرصه های طبیعی اهتمام جدی داشته باشند.

  احسان اکبری با بیان اینکه تمام امکانات برای استقبال و پذیرایی از میهمانان نوروزی در این شهرستان فراهم است و تمام دستگاه های ذیربط در آمادگی کامل به سر می برند، یادآور شد: امیدواریم که خادمان خوبی برای میهمانان نوروزی باشیم و این عزیزان پس از پایان سفر، این شهرستان را با خاطرات خوش ترک کنند.

وی تصریح کرد: بارش های اخیر طراوت و جلای کم نظیری به طبیعت بکر و چهارفصل این شهرستان بخشیده است و امیدواریم که امسال گردشگران، طبیعت گردان  و مسافران زیادی این منطقه را برای سفرهای نوروزی خویش انتخاب کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.