کرمان- استاندار کرمان گفت: اقتصاد مقاومتی در کرمان نهادینه شده و به عنوان یک الگو در کشور مطرح است.

بودجه دولتی برای توسعه استان کرمان کافی نیست

به گزارش قدس آنلاین، علیرضا رزم حسینی صبح یکشنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان های جیرفت و عنبرآباد اظهار کرد: بودجه دولتی کفاف توسعه در استان را نمی دهد.

وی با بیان اینکه بهترین راهکار برای حل مشکلات اقتصادی، اقتصاد مقاومتی است، افزود: استان کرمان با رویکرد مردمی کردن اقتصاد از ابتدای تحویل دولت اقدامات خوبی انجام داده که امروز شاهد ثمرات آن هستیم.

استاندار کرمان اقتصاد مقاومتی را در کرمان نهادینه شده عنوان کرد و گفت: سپردن توسعه به بخش غیر دولتی در کرمان موفق بوده و اقتصاد دولتی کرمان به عنوان یک الگو در کشور مطرح است.

وی با اشاره به تغییر محل جلسات اقتصادمقاومتی به ساختمان شماره سه استانداری تصریح کرد: این مکان روزگاری محل اعزام رزمندگان دفاع مقدس به جبهه بوده و امروز در رزوهای یکشنبه جلسات اقتصادی برای پشتیبانی از جبهه اقتصادی در آن برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خدماتی که در دولت ارائه می‌شود متعلق به نظام اسلامی و مردم است با قددردانی از از رسانه‌های استان گفت: مواردی که امروز در جلسه ستاد اقتصادمقاومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بررسی شد در توسعه اقتصادی این شهرستان‌ها بسیار موثر است.

رزم‌حسینی با بیان اینکه اتاق بازرگانی استان کرمان مسئولیت اقتصادی و توسعه این مناطق را برعهده گرفته است افزود: مطالعات لازم انجام شده و مشکلات مطرح‌شده در این مجلس در اسرع وقت توسط فرمانداران دو شهرستان و مدیران استانی پیگیری می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.