تایباد- مدیرکمیته امداد شهرستان تایباد گفت: برنامه عملیاتی شهرستان تایباد برای جذب مشارکت های مردمی در جشن نیکوکاری ۷۱ میلیون تومان بود که با حضور بسیار خوب نیکوکاران تاکنون ۱۰۹ میلیون جذب شد و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به ۱۲۰ میلیون تومان برسد.

کمک ۱۰۹ میلیون تومانی تایبادی ها به نیازمندان

به گزارش قدس آنلاین، غلامرضا التفاتی توزیع هدایای مردمی که شامل تامین جهیزیه نوعروسان، کمک‌های نقدی و غیرنقدی، بسته‌های معیشتی است از ابتدای اسفندماه آغاز شده و تلاش برای توزیع هدایا در کمترین زمان بین نیازمندان و خانواده های محروم است.

وی تصریح کرد: در بخش حمایت خیران از فرزندان خانواده های نیازمند(طرح محسنین) هم اکنون ۳۸۶ نیکوکار از ۱۴۸ فرزند مددجو تحت پوشش حمایت مادی ومعنوی می کنند و طی ۹ ماهه امسال ۵۷ میلیون تومان به حساب فرزندان طرح محسنین واریز شده است.

التفاتی با اعلام اینکه، هم اکنون ۳۵۸ یتیم تحت پوشش از خدمات مادی و معنوی بیش از یک هزار و ۴۳۳ حامی نیکوکار بهره مند هستند، عنوان کرد: از ابتدای سال جاری تا پایان آذر ماه یک هزار و ۴۳۳ حامی بیش از ۲۶۹ میلیون تومان کمک های نقدی و غیرنقدی خود را برای سرپرستی۳۵۸ یتیم تحت پوشش اهداء و هزینه کرده اند.

التفاتی به آغاز هفته احسان و نیکوکاری از ۱۴ تا ۲۱ اسفندماه اشاره و تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال در روزهای ۱۸، ۱۹ و ۲۰ اسفند ماه با شعار «بهار همدلی، شکوه مهربانی» همزمان با سراسر کشور در شهرستان مرزی تایباد برگزار می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.