«بنعلی ایلدریم» نخست وزیر ترکیه روز یکشنبه طی سخنانی در دفاع از اهمیت برگزاری همه پرسی در این کشور و رای «آری» به آن، گفت که رای آری به این همه پرسی کار گروه هواداران «فتح الله گولن»، داعش و «پ ک ک» را تمام خواهد کرد.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر،  نخست وزیر ترکیه با دفاع از لزوم رای «آری» به همه پرسی قانون اساسی این کشور گفت که رای مثبت به تغییرات قانون اساسی ترکیه در همه پرسی این کشور، تروریسم را نابود خواهد کرد.
 
به گزارش حریت، «بنعلی ایلدریم» نخست وزیر ترکیه روز یکشنبه طی سخنانی در دفاع از اهمیت برگزاری همه پرسی در این کشور و رای «آری» به آن، گفت که رای آری به این همه پرسی کار گروه هواداران «فتح الله گولن»، داعش و «پ ک ک» را تمام خواهد کرد.

ایلدریم که در استان بنگل ترکیه سخنرانی می کرد، در خصوص «پ ک ک» گفت: نور در پایان تونل دیده می شود. ترور با انفجاری بزرگ مواجه شده است. آنها در حال از بین رفتن هستند. من به شما قول می دهم که پس از ۱۶ آوریل، این سازمان از بین خواهد رفت.

وی افزود: بزرگان قندیل (اشاره به تروریست های پ ک ک که در کوه های قندیل مستقر هستند)، همان دشمنان ملت چه می گویند؟ آنهایی که در قندیل هستند می گویند اگر رای «آری» از صندوق ها بیرون بیاید، کارشان تمام است. پس از آن «فتو» از بین خواهد رفت، پ ک ک از بین خواهد رفت و داعش نابود خواهد شد.

نخست وزیر ترکیه همچنین از تمامی گروه های قومیتی و نژادی این کشور دعوت تا در همه پرسی سراسری که قرار است در خصوص تغییر قانون اساسی برگزار شود شرکت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.