۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۲۵
کد خبر: 510174

بیمه مرکزی هشدار داد : هموطنان مراقب افراد سودجو باشند، بیمه مرکزی محصولی برای فروش ندارد.

هشدار بیمه مرکزی: مراقب افراد سودجو باشید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران در  اطلاعیه ای از هموطنان خواست مراقب افراد و شرکت هایی که طی اقدامی سودجویانه از عنوان بیمه مرکزی برای فروش محصولات اجباری مانند کارت امداد خودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی و .. سوء استفاده می کنند، باشند.
بنابر گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل بیمه مرکزی، در سال های اخیر اشخاصی سود جو و فاقد هویت با دسترسی به بانک اطلاعات و مشخصات بیمه گذاران، از طریق تماس تلفنی با هموطنان و اعلام مشخصات بیمه نامه وسیله نقلیه یا مشخصات فردی افراد و معرفی خود به عنوان نماینده بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، بعضاً با تهدید هموطنان به ابطال بیمه نامه شخص ثالث و یا شمول جریمه، اقدام به فروش اجباری محصولاتی مانند کارت امدادخودرو، کارت سلامت، کارت دندانپزشکی، کارت هوشمند بیمه تکمیلی و ... می کنند.
همچنین به دلیل اینکه این کالاها و خدمات  اغلب فاقد اصالت و کیفیت هستند، موجب اعتراض شهروندان می شوند.
برغم اطلاع رسانی های متعدد روابط عمومی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مدتی است تعداد تماس های هموطنان برای استعلام اصالت این محصولات و ارتباط آن با بیمه مرکزی و یا اعلام اعتراض نسبت به افشای اطلاعات بیمه نامه و مشخصات فردی ایشان افزایش یافته  است.
به هموطنان گرامی توصیه می شود در خرید این محصولات دقت کنند و در صورت تماس از سوی این افراد، اطلاعات آنها را برای پیگیری قانونی در اختیار بیمه مرکزی قرار دهند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.