ساری- مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ کشور گفت: با توجه به افزایش تقاضا در ایام عید به خصوص در مسافرپذیر بودن استان هیچگونه نگرانی و کمبودی در توزیع شکر، برنج و کره خوراکی با قیمت مصوب در استان وجود ندارد.

هیچ محدودیتی در توزیع شکر و برنج شب عید نداریم

به گزارش قدس آنلاین، سید محمد جعفری افزود: به منظور تنظیم بازار شب، عید شکر سفید تصفیه شده به قیمت ۲۵۲۰ تومان از درب کارخانه به عاملینی که از طریق سازمان جهاد کشاورزی معرفی می شوند جهت عرضه در سطح استان تحویل می گردد.

وی با اشاره به اختصاص ۷۰۰ تن برنج جهت تنظیم بازار شب عید استان مازندران عنوان کرد: با توجه به مصوبه ستاد تنظیم بازار استان این میزان سهمیه جهت اختصاص به اقشار کم درآمد جامعه با قیمت مصوب در صورت تقاضا از سوی فرمانداری های غرب استان و یا کمیته امداد امام خمینی و سازمان بهزیستی شهرستانهای مذکور به سازمان جهاد کشاورزی، این شرکت آمادگی تحویل برنج مذکور با قیمت مصوب را به عاملین معرفی شده از سوی جهاد کشاورزی استان دارد.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه ۲ خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ عاملی از سوی سازمان جهاد کشاورزی جهت تحویل برنج مذکور به این شرکت معرفی نگردید ولی کماکان این شرکت در صورت وجود تقاضا آمادگی تحویل برنج با قیمت مصوب را در شهرستانهای غرب استان دارد.

جعفری اضافه کرد: کره خوراکی  ۱۰۰ گرمی نیز به قیمت ۲۹۰۰ تومان و ۵۰ گرمی به قیمت ۱۵۰۰ تومان بدون هیچ محدودیتی در استان توزیع خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.