سرمربی منچسترسیتی به تمجید از داوید سیلوا و سرخیو آگوئرو بعد از پیروزی برابر ساندرلند پرداخت.

پپ گواردیولا دلایل واقعی حضورش در منچستر سیتی را تشریح کرد

به‌ گزارش قدس آنلاین، منچسترسیتی روز گذشته (یکشنبه) موفق شد در هفته‌ بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با دو گل  ساندرلند را شکست دهد و سه امتیاز ارزشمند این مسابقه را نصیب خود کند.

پپ گواردیولا بعد از پیروزی با ارزش تیمش برابر ساندرلند در نشست خبری خود، گفت‌: بازی بسیار خوبی را شاهد بودیم. در دفاع بی اشتباه ظاهر شدیم و همین باعث شد تا از فرصت‌هایی که نصیبمان می‌شود به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم و به گل برسیم. برای آگوئرو خیلی خوشحالم. کاری به گمانه زنی رسانه‌ها ندارم. رابطه بسیار خوبی با سرخیو آگوئرو دارم. از همان ابتدا می دانستم که او چه بازیکن با ارزشی است. امروز با نمایش زیبایی که از خود نشان داد بار دیگر ثابت کرد که چقدر بازیکن مفیدی برای ما محسوب می‌شود.

آگوئرو با گلی که روز گذشته به ثمر رساند پنجاهمین گل خارج از خانه خود را در لیگ برتر به ثمر رساند تا بیست و یکم بازیکن تاریخ لیگ برتر شود که به این مهم می‌رسد.

سرمربی منچسترسیتی ادامه‌ داد: می دانم که آگوئرو چه بازیکن بزرگ و ارزشمندی است. با او صادق هستم. وقتی ژسوس به تیم ما آمد به او گفتم  که می‌خواهم به او بازی بدهم تا فرصت بازی کردن را داشته باشد. او از تصمیم من آگاه بود. آنها می‌توانند در آینده رقابت خوبی را با هم داشته باشند. گل‌هایی که اگوئرو در این فصل برای ما به ثمر رسانده خیلی ارزشمند و مفید بود. در جام حذفی دو گل به ثمر رساند و نمایش فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت و در این بازی هم بسیار خوب ظاهر شد.

به نقل از ایسنا، او در ادامه‌ به تمجید از داوید سیلوا، هافبک اسپانیایی تیمش پرداخت و گفت‌: سیلوا یکی از بهترین بازیکنانی است که من هدایتش را بر عهده داشته‌ام. او فوق‌العاده‌ خوب است. در واقع یکی از دلایلی که تصمیم گرفتم به سیتی بیایم این بود که ما سیلوا را در اختیار داشتیم. وقتی در اسپانیا بودم او در والنسیا بازی می‌کرد. از همان زمان فهمیدم که او چه بازیکن با استعداد و بزرگی است. وقتی به ستی آمد، بازی‌های او را می‌دیدم. سیلوا، بازیکنی جنگنده و فوق‌العاده محسوب می‌شود. من او را به شام دعوت کردم. بیشتر به خاطر نمایش خوبی که در این هفته‌ داشت.

هفته‌ بیست و هفتم لیگ برتر انگلیس امشب (دوشنبه) با برگزاری یک دیدار به پایان خواهد رسید که در آن چلسی برابر وستهام قرار می‌گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.