ایلام- جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام با بیان اینکه طرح نوروزی پلیس از ۲۶ اسفند آغاز می‌شود گفت: پلیس‌های افتخاری برای نوروز ۹۶ در ایلام ساماندهی می‌شوند.

پلیس‌های افتخاری برای مأموریت نوروزی ساماندهی می‌شوند

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ حسن کاظمی صبح دوشنبه در مراسم صبحگاه یگان‌های انتظامی استان ایلام اظهار داشت: طرح نوروزی پلیس از ۲۶ اسفند ماه آغاز می‌شود و در این میان نیز پلیس‌های افتخاری برای مأموریت نوروزی ساماندهی می‌شوند.

وی افزود: پلیس‌های افتخاری در قالب گشت‌های تلفیقی برای مأموریت نوروز ۹۶ سازماندهی می‌شوند همچنین نیروی انتظامی با حفظ آمادگی و افزایش توان رزمی برای ارائه خدمات مناسب به مردم در اجرای طرح نوروزی آماده است.

کاظمی با اشاره به اینکه استان ایلام به واسطه سفر زائران حسینی در اربعین مسافران و مهمانان نوروزی آن سال به سال در حال افزایش است عنوان کرد: تدارک لازم برای استقرار نیرو و تجهیزات در مناطق تفریحی و زیارتی استان اندیشیده شده و برنامه‌ریزی‌های لازم نیز صورت گرفته است.

جانشین انتظامی استان ایلام با اشاره به اجرای طرح پاک‌سازی نقاط آلوده و جرم‌خیز قبل از شروع تعطیلات نوروز در سطح استان ایلام، گفت: در اجرای این طرح محور فعالیت‌های پلیس برخورد با اراذل و اوباش، مقابله با سارقان و برخورد با تخلفات راهنمای و رانندگی خواهد بود.

وی تصریح کرد: طرح نوروزی پلیس از ۲۶ اسفند ماه آغاز خواهد شد و برای اجرای این طرح علاوه بر آمادگی‌ها و برنامه ریزی‌های درون سازمانی هماهنگ‌های لازم با ادارات و نهادهای دولتی و سازمان‌های خدمات رسان نیز انجام شده است.

کاظمی خاطرنشان کرد: امسال استفاده از پلیس‌های افتخاری در قالب گشت‌های تلفیقی با لباس و کاور مشخص در دستور کار است.

وی با تاکید بر آموزش کارکنان انتظامی استان برای اجرای بهینه و با کیفیت مأموریت نوروز ۹۶ گفت: بازرسان نامحسوس در ایام تعطیلات نوروز از عملکرد رده‌های پلیس استان بازدید می‌کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.