بیرجند- استاندار خراسان جنوبی از عملیاتی شدن وعده های وزیر بهداشت در خراسان جنوبی خبر داد و گفت: در سفر قبل دکتر هاشمی به استان توافقات و مذاکراتی انجام شد و تمام وعده های داده شده در خراسان جنوبی محقق شد.

وعده های سفر قبلی وزیر بهداشت محقق شده است

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، علی اکبر پرویزی ظهر دوشنبه در مراسم رسمی افتتاح بیمارستان تخصصی رازی در شهرستان بیرجند بیان کرد: دولت در حوزه علوم پزشکی طرح بزرگی را شروع کرده است و در این راستا امروز رضایت خوبی را در بین مردم شاهد هستیم.

وی با بیان اینکه مردم استان مردمی خیر هستند یادآور شد: همچنین مردم خراسان جنوبی علیرغم تنگناهای مالی در همه حوزه های خیرانه اعم از صدقه و غیره حضور داشته و کمک می کنند.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه مردم خراسان جنوبی در شرایط اقتصادی خوبی قرار ندارند اما باز هم در همه حوزه های خیرانه حضور دارند تصریح کرد: امید است ما مسئولان نیز بتوانیم جبران این الطاف و کارهای مردم را داشته باشیم و تلاش کنیم با شهامت و شجاعت کارها را انجام دهیم.

پرویزی با بیان اینکه خوشبختانه امروز بیش از ۴۰۰ تخت بیمارستانی در استان به بهره برداری می رسد گفت: ۲۲۰ تخت نیز در سالهای ۹۳, ۹۴ در بیمارستان های استان اضافه شده است.

وی با بیان اینکه امیدواریم مابقی پروژه های نیمه تمام استان مانند پروژه فردوس و قاین نیز تکمیل شود خاطرنشان کرد: همچنین امید است در سفرهای بعدی هیأت دولت شاهد شروع عملیات اجرایی جدیدی در استان باشیم.

استاندار خراسان جنوبی از عملیاتی شدن وعده های وزیر بهداشت در خراسان جنوبی خبر داد و افزود: در سفر قبل دکتر هاشمی به استان توافقات و مذاکراتی انجام شد و تمام وعده های داده شده در خراسان جنوبی محقق شد.

پرویزی اظهار داشت: علاوه بر دستور کتبی توسط دکتر هاشمی در مسیر قاین، بیرجند به مسئولان زیربط نیز تماس مستقیم گرفته شده است که این نشان دهنده سخت کوش بودن ایشان است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.