بیرجند- امام جمعه شهرستان بیرجند طرح تحول نظام سلامت را بهترین طرح دولت دانست و گفت: باید سلامت را به پشت مرزها گسترش دهیم.

کمک 12 میلیارد تومانی خیرین به مرکز رادیوتراپی بیرجند/ طرح تحول نظام سلامت بهترین طرح دولت است
به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام والمسلمین علی رضایی بیرجندی ظهر دوشنبه در مراسم افتتاح رسمی بیمارستان تخصصی رازی در بیرجند بیان کرد: طرح تحول سلامت بهترین طرح دولت است اما باید به گونه ای باشد که‌ بودجه نفت در طرح تحول سلامت ریخته نشود.
وی طرح تحول نظام سلامت را بهترین طرح دولت دانست و خاطرنشان کرد: باید سلامت را به پشت مرزها گسترش دهیم و برخورد منفعلانه نداشته باشیم.
امام جمعه شهرستان بیرجند با بیان اینکه بیمارستان ها محل تولد بوده و نیازمند توجه ویژه مسئولان هستند اظهار داشت: همچنین با توجه به تنوع سرطان در جهان باید فکری بر روی مبادی این مسئله شود.
 
رضایی بیرجندی با اشاره به اینکه مرکز رادیوتراپی استان توسط خیرین و مردم استان ساخته شده است افزود: در این راستا 12 میلیارد تومان از اعتبار هزینه شده در این مرکز توسط خیرین و مردم و 8 میلیارد تومان نیز توسط دانشگاه علوم پزشکی تأمین شده است.
نماینده مردم فردوس طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه گفت: در وزرای دولت یازدهم دکتر هاشمی بیشتر از همه در شهرستان های کشور حضور داشته و قریب به ۵۰۰ شهرستان را بازدید کرده است.
 
محمدرضا امیر حسنخانی افزود: قریب به ۴۰۰ تخت اضافه کردن به تخت های بیمارستانی در استان کار آسانی نیست که‌ این نشان از فعالیت دکتر هاشمی است و تاکنون هر کجا بیمارستانی ساخته شد بهترین تجهیزات را داشته است.
وی یادآور شد: در خراسان جنوبی پزشکان ما با کمترین توقع خدمات ارائه می دهند و همیشه بهترین ها را خواسته اند و تنها به فکر سلامت و ارائه خدمات بهتر به مردم هستند.

نماینده مردم فردوس طبس، بشرویه و سرایان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امروز شاهد رفع محرومیت در خراسان جنوبی هستیم تصریح کرد: در طرح تحول نظام سلامت کار بسیار خوبی انجام شده است اما در کنار آن مشکلات عدیده ای وجود دارد که‌ ما در مجلس برای رفع آن تلاش می کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.