سرمربی تیم فوتبال سپاهان به خبر مذاکره مسئولان این باشگاه با اسکوچیچ و علیرضا مرزبان واکنش نشان داد.

واکنش ویسی به خبر مذاکره سپاهان با اسکوچیچ و مرزبان

به گزارش قدس آنلاین، عبدالله ویسی تا پیش از پیروزی سپاهان مقابل ذوب آهن شرایط خوبی در این تیم نداشت و حتی گفته می شد مسئولان سپاهان با دو مربی دیگر یعنی اسکوچیچ و مرزبان مذاکره کرده بودند.

ویسی در این خصوص گفت: این مسائل اصلا برایم مهم نیست. من یک مربی حرفه‌ای هستم و همانطور که برای من تیم زیاد است برای باشگاه هم مربی زیاد است! اصلا این موضوع برایم مهم نبود و تمرکزم روی کار خودم است و کارم را می‌کنم و از تیمی هم که بستیم راضی هستم. اگر ۲ تا از بازی‌هایی که داوری‌هایش علیه ما بود، امتیازاتش برمی‌گشت و یا پنالتی‌هایمان گل می‌شد الان دوم جدول بودیم.

وی افزود: ۵ پنالتی از دست دادیم و ۵ بازی هم اشتباه تاثیرگذاری داوری برای ما وجود داشت. یعنی با همین تیمی که همه از آن ناراحت هستند، اگر امتیازات همین دیدارها برمی‌گشت الان چندم جدول بودیم و جایگاه‌مان کجا بود؟ اگر اینطور بود مطمئنا الان همه به به و چه چه می‌کردند و الان هم خوشحالیم که یک بازی را بردیم که مردم روی آن حساس بودند و دشمن‌شاد نشدیم و اجازه ندادیم آدم‌هایی که با لباس دوست در کنار ما هستند ولی دشمن هستند، خوشحال شوند و خدا به ما کمک کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.