گروهک جیش الاسلام که تحت الحمایه عربستان است و در ریف دمشق فعالیت میکند، مدعی شد که در واکنش به اقدامات ارتش سوریه، چند موشک بالستیک شلیک کرده است.

تروریست های جیش الاسلام مدعی شلیک موشک بالستیک شدند

به گزارش قدس آنلاین، گروهک جیش الاسلام که تحت الحمایه عربستان است و در ریف دمشق فعالیت میکند، مدعی شد که در واکنش به اقدامات ارتش سوریه، چند موشک بالستیک شلیک کرده است.

این گروهک با انتشار ویدئویی در «یوتیوب» مدعی شد که این موشکها در واکنش به حملات نیروهای سوری به مناطق تحت اشغال تروریستها در محله های دمشق و غوطه شرقی است.

««علی عبدالباقی» رئیس ستاد مشترک جیش الاسلام در توئیتر خود ادعای مذکور را مطرح و تصاویری از چند موشک دور برد وابسته به این گروه را که عناصر آن در حال آماده کردن آن هستند، منتشر کرد.

منابع خبری چندی پیش اعلام کردند که یگانهای تروریستی حاضر در غوطه شرقی تجهیزات نظامی زیادی وارد منطقه «برزه» دمشق کرده اند و قصد دارند عملیات نظامی به سوی دمشق انجام دهند ولی این عملیات به شکست منتهی شد.

عناصر نزدیک به جیش الاسلام نیز همتایان تروریستی خود در «فیلق الرحمن» را متهم کردند که امروز دوشنبه در شهرکهای «کفر بطنا و سقبا» اشخاص نزدیک به جیش الاسلام را بازداشت کرده اند.

وبگاه خبری «عنب بلدی» وابسته به معارضان نیز اذعان کرد که ارتش سوریه روز گذشته موفق شد در اطراف شهر «حرستا» واقع در غوطه شرقی ریف دمشق پیشروی داشته باشد.

به گزارش عنب، ارتش سوریه مسجد جامع «الواوی» و مرکز آموزش رانندگی «النور» را در منطقه غرب بزرگراه شهر حرستا» آزاد کند.

ارتش سوریه از ماه گذشته عملیاتی را برای آزاد کردن منطقه های «القابون» و برزه در شرق دمشق آغاز کرده است؛ مناطقی که در اشغال تروریستها قرار دارد.
منبع: فارس
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.