اهواز- شهردار اهواز گفت: هیچ اطلاعی از وضعیت افراد بازداشتی از شهرداری اهواز ندارم و در صلاحیت شهردار نیز نیست در این زمینه اظهار نظر کند.

شهردار اهواز از بازداشت کارمندانش اظهار بی اطلاعی کرد

به گزارش قدس آنلاین، سیدخلف موسوی در جلسه شورای اسلامی شهر اظهار داشت: بازداشت و اتهام تنها محدود به شهرداری نیست و در برخی سازمان‌ها نیز این اتفاقات افتاده و باید از وقوع چنین اتفاقاتی جلوگیری کرد.

وی با اشاره به اینکه قرارداد پسماند را قرارداد ترکمنچای اعلام کردند و میانگین پرداختی شهرداری به قرارداد پسماند بیش از 7 میلیارد تومان پیش‌بینی شد ادامه داد: با همکاری رئیس کل دادگستری استان قرارداد فسخ شد.

وی با اشاره به اینکه هیچ اطلاعی از وضعیت مدیران بازداشتی شهرداری ندارد، افزود: کارهای بزرگی با همکاری اعضای شورا صورت گرفت و قرار است قبل از پایان سال در جلسه‌ای با اصحاب رسانه دستاوردهای شورا و شهرداری اهواز بیان شوند.

موسوی با اشاره به اینکه تغییر کاربری املاک در این دوره توسط شورا و شهرداری به صفر رسیده، بیان کرد: زمینه‌های فساد را با پیشبرد چنین اقداماتی برچیدیم که در این ارتباط اعضای شورا عدم وجود فساد اقتصادی در شهرداری را به رسانه‌ها اطلاع‌رسانی کردند.

وی تصریح کرد: نباید فضایی برای تخریب شورا و شهرداری ایجاد شود تا مردم در سال‌های آینده از اقدامات و فعالیت‌های مناسب این دوره از شورا و شهرداری سخن گویند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.