سرمربی تیم فوتبال سایپا دو بازیکن اصلی خود را برای بازی با استقلال در اختیار ندارد.

نظر حسین فرکی درباره غیبت لک و خلعتبری مقابل استقلال

به گزارش قدس آنلاین، حسین فرکی درمورد بازی روز چهارشنبه با استقلال اظهار داشت: نتیجه بازی برای ما خیلی مهم است، مطمئناً ما هم دنبال بازی زیبا و کسب ۳ امتیاز مقابل تیم خوب استقلال هستیم. تیمی که متحول شده و بعد از نیم‌فصل اول نتایج خوبی گرفته است. آنها هم به دنبال پیروزی در این مسابقه هستند.

وی در مورد برگزاری بازی در ورزشگاه آزادی گفت: تیم ما بدون تماشاگر است و در هر ورزشگاهی که به میدان برویم، میهمان محسوب می‌شویم، زیرا هواداری نداریم.

سرمربی سایپا در مورد اینکه چرا تیمش سه هفته بدون برد است، گفت: شرایط لیگ و جدول به‌گونه‌ای است که بازی‌های بسیار فشرده است، استقلال هفته گذشته مقابل سیاه‌جامگان در خانه متوقف شد. ما هم با تراکتورسازی در تبریز مساوی کردیم و هیچ تیمی حاشیه امنیت ندارد. این طبیعت فوتبال است و اکنون یک امتیاز هم در جدول لیگ بسیار ارزشمند است. با این حال در نیم فصل دوم عملکرد بهتری نسبت به نیم‌فصل اول داشتیم. امیدوارم در بازی چهارشنبه بتوانیم بازی دور رفت را جبران کنیم.

فرکی درمورد غیبت حامد لک و محمدرضا خلعتبری در بازی با استقلال گفت: من به کار تیمی اعتقاد دارم،‌البته حضور این دو بازیکن باعث شد که پیشرفت خوبی در تیم ما ایجاد شود و نبود آنها ما را با مشکل مواجه می‌کند، با این حال تلاش می‌کنیم که شرایط خوبی را در بازی با استقلال رقم بزنیم.

وی در مورد وضعیت فصل آینده و همکاری‌اش با سایپا اظهار داشت: من نمی‌دانم فردا چه خبر می‌شود، در حال حاضر تمام تمرکزمان بر روی همین چند بازی باقیمانده تا پایان فصل است.

سرمربی سایپا در مورد اینکه احتمال سقوط تیمش را می‌دهد، گفت: ما به سقوط فکر نمی‌کنیم و دنبال رتبه تک‌رقمی در جدول هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.