مدیرکل آموزش دوره متوسطه اول آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه دانش‌آموزان متوسطه اول تکلیف نوروزی ندارند، گفت: آنها می‌توانند در ایام نوروز وقتی به مسافرت می‌روند از مکان های دیدنی، عکس و سفرنامه تهیه کنند.

دانش‌آموزان متوسطه اول «تکلیف نوروزی» ندارند

به گزارش «قدس آنلاین»،  عظیم محبی مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش در خصوص «انجام تکالیف نوروزی دانش‌آموزان»، اظهار داشت: به هیچ عنوان برای دانش‌آموزان دوره متوسطه اول تکلیف نوروزی از سوی این اداره کل توصیه نمی‌کنیم.

 وی ادامه داد: انجام این کار، کار مدرسه است؛ آن هم نه اینکه برای انجام درس‌ها تکلیف دهند؛ بلکه باید مدارس به سمت آموزش مهارت‌های زندگی بروند.

 محبی در توضیح جزئیات تکالیف نوروزی خاطر نشان کرد: وقتی دانش‌آموزان در ایام نوروز به مسافرت می‌روند می‌توانند از نقاط مورد بازدید خود عکس تهیه کنند و اجباری در تکالیف نوروزی نیست.

مدیرکل دفتر آموزش متوسطه اول وزارت آموزش و پرورش با تأکید بر اینکه تکالیف نوروزی در اختیار معلم و مدیر مدرسه است، متذکر شد: دانش‌آموزان باید به سمت فعالیت‌های اجتماعی بروند؛ برای نمونه می‌توانند وقتی در این ایام به مسافرت می‌روند، سفرنامه نوشته و عکس تهیه کنند و پس از پایان تعطیلات در کلاس درس ارائه کنند.  

منبع: خبرگزاری فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.