یک روزنامه چینی با تمجید از مهاجم جوان تیم ملی ایران نوشت منچستر یونایتد سومین قربانی بزرگ این مهاجم خواهد بود.

منچستریونایتد، سومین قربانی بزرگ مهاجم ایرانی + عکس

به گزارش قدس آنلاین به نقل از شانگهای دیلی، در یکی از دیدارهای دور رفت مرحله یک هشتم لیگ اروپا که برای ایرانی‌ها اهمیت زیادی دارد، روستوف با سردار آزمون باید برابر منچستریونایتد یکی از پرافتخارترین تیم های جهان بازی کند. آزمون که برابر بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید گل زده است، امید اول گلزنی تیمش در این دیدار محسوب می شود.

روزنامه شانگهای دیلی درباره مهاجم ایرانی نوشت: "سردار آزمون در شروع نیم فصل دوم لیگ روسیه توانست دو گل به ثمر برساند و نشان دهد ارزش‌های بسیار بالایی دارد و امید اول گلزنی تیمش در دیدار حساس برابر یونایتد محسوب می‌شود. روستوف حالا در حالی باید برابر یونایتد در لیگ اروپا بازی کند، که یک آسیایی امید اول گلزنی این تیم محسوب می‌شود. 

آزمون با گلزنی برابر بایرن مونیخ و اتلتیکومادرید در مرحله گروهی لیگ قهرمانان ارزش‌های خود را نشان داد و حالا می‌خواهد منچستریونایتد را سومین قربانی بزرگ خود  کند و دروازه این تیم بزرگ را نیز باز کند. 

سردار آزمون بی شک می‌تواند در آینده مهاجم اول آسیا باشد. او بعد از دیدار با یونایتد باید چندی دیگر برابر تیم ملی چین در انتخابی جام جهانی به میدان برود؛ مهاجمی که یک لحظه غفلت از او می‌تواند باعث ضرر و زیاد شود چرا که هم سرعت بالایی دارد و هم شم بالای گلزنی دارد که باعث شده در 22 سالگی مهاجم اول تیم ملی ایران لقب گیرد."

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.