عضو هیات مدیره باشگاه استقلال اعلام کرد، عوامل تعطیلی تمرین تیم فوتبال این باشگاه شناسایی شده‌اند.

کارآگاه‌بازی در استقلال؛ عوامل تمرین نکردن شاگردان منصوریان شناسایی شدند!

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از فارس، بازیکنان تیم استقلال امروز در کمپ زنده‌یاد حجازی حاضر شدند تا آخرین تمرین تاکتیکی را انجام دهند، اما آنها در نشستی با علیرضا منصوریان در جلسه پیش از تمرین شرکت کرده و مدعی شدند از اظهارات حسن زمانی ناراحت هستند.

حسن زمانی روز گذشته در گفت‌وگویی مدعی شد اگر قرار باشد کسی ناراحت باشد اعضای هیات مدیره هستند چون به قراردادهای امسال رسیدگی شده و برخی از بازیکنان حتی بیش از 50 درصد مطالبات خود را دریافت کرده‌اند.

بازیکنان استقلال در واکنش به این موضوع امروز تمرین نکرده و سرمربی تیم استقلال مجبور شد آنها را بدون تمرین به هتل المپیک بفرستد.

حسن زمانی اما در واکنش به طرح این موضوع که بازیکنان استقلال به خاطر اظهارات وی ناراحت شده و تمرین نکردند گفت: صحبت‌های روز گذشته من طبق گزارش‌های مدیرعامل به اعضای هیات مدیره و ذی‌حساب باشگاه بود و هیچ حرفی را بدون مدرک نزدم.

وی افزود: تعدادی از بازیکنان بیش از 50 درصد مطالبات خود را دریافت کردند و همان‌طور هم که در گفت‌وگوی روز گذشته هم اشاره کردم، اطلاعی از مطالبات بازیکنان از سال‌های گذشته ندارم. ضمن آنکه باید تأکید کنم عوامل تعطیلی تمرین استقلال را شناسایی کردیم و امروز در جلسه هیات مدیره به این موضوع رسیدگی خواهیم کرد.

به گزارش فارس، تیم فوتبال استقلال فردا در ورزشگاه آزادی باید به مصاف سایپا برود و شاگردان علیرضا منصوریان بدون تمرین به مصاف شاگردان حسین فرکی خواهند رفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.